יום שבת, 27 בפברואר 2016

JOYA COLLECTION מציגה את שמן בושםONLY YOU


JOYA COLLECTION מציגה את 
שמן בושם ONLY YOU 




כאמא ל-2 נערות מתבגרות אני כל פעם מופתעת מחדש מהמגוון ומהחידושים שצצים לעיתים קרובות, את שמן הבושם הכרנו כבר די ממזמן אולם לצערי כל פעם שקנינו התאכזבנו, הניחוחות נודפים די מהר ולא נשארים על עור הנערה לאורך זמן.

לאחרונה קיבלתי להתנסות את  שמן בושם ONLY YOU לנשים צעירות והאמת? די הופתעתי! הריחות המדהימים מלווים את הנסיכות שלי בכל שעות היום (כן אפילו לאחר 8 שעות שאני פוגשת אותן שוב הניחוח מלווה אותן) ונותן את הטאצ' הסופי לסטייל המושלם שלהן.

שמן בושם בניחוח רומנטיק – זה הניחוח שאנו ניסינו וממש התאהבנו- מושלם ליום האהבה או לסתם יום של חול, בהשארת שירי האהבה הגדולים מכל הזמנים, עם ניחוח ייחודי וארומה רומנטית שתעשה לך שמח בלב.

שמן בושם בניחוח סקסי – לרגעים בהם האהבה מתלהטת. עם ניחוח חושני ומפתה לאווירה סקרנית ושובבה במיוחד.

שמן בושם בניחוח רוז - ריח הורדים שתקבלי בחודש האהבה לא משתווה לריח שמן הבושם בניחוח ורדים, לשעות ארוכות של ריח פרחוני ומרענן.

שמן בושם בניחוח פרש – מתאים במיוחד לבחורות צעירות ומוצלחות כמוך. הניחוח המודגש והמרענן שלו יבהיר לכולם בדיוק מי הכוכבת בסביבה. 

את שמן הבושם של ONLY YOU תוכלי למצוא בחנויות אופנה יוקרתיות כגון לאפייט ופארפורמריות הנבחרות.

שמן בושםONLY YOU מותאם במיוחד לעור צעיר, עם ניחוחות עדכניים ויוקרתיים והוא עשיר בחומרים המובחרים והטובים ביותר עבורך ועבור העור העדין שלך.

שמן בושם ONLY YOU מכיל תמצית שמן שקדים מתוקים, עשיר בויטמיןE ובשמנים ארומטים הנספגים במהירות בגוף, מעניקים הזנה ולחות לעור ומעניקים לו מגע משי ורכות עם ניחוח משכר לאורך זמן. 

בין מוצרי המותג – 

קרם גוף 

שמן בושם

מבשם גוף 

דאודורנט רול און אנטיפרספירנט 

קרם רב שימושי

קרם רגליים טיפולי

פילינג רגליים מפנק


המוצרים מגיעים במגוון ניחוחות מובילים

מוצרי ג'ויה קולקשיין משווקים בחנויות נבחרות.



רקע:

חברת ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה בע"מ, נוסדה בשנת 2,000 על-ידי אשר גלאי וצורי לוזון. השניים צמחו מתוך עולם הקוסמטיקה, היופי והטיפוח והקימו את מפעל חייהם העוסק במחקר, ייצור ופיתוח מוצרי קוסמטיקה מקצועיים לשיער, לגוף ולפנים, מתוך רצון ושאיפה למצוינות והובלה בתחום הקוסמטיקה.

כיום, חברת ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה בע"מ היא אחת מהחברות המובילות והבולטות בישראל לפיתוח, ייצור, שיווק, ייבוא, מסחר והפצה בתחום הקוסמטיקה, הטיפוח והיופי. החברה פועלת בישראל כ- 16 שנים ומייצרת מוצרי קוסמטיקה עבור עשרות מותגים מובילים בארץ ובעולם ומספקת ללקוחותיה ולמותגיה מפעל ייצור אופטימלי באיכותו ויכולותיו, העומד בתקנים וסטנדרטים בינלאומיים מחמירים. 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה