יום ראשון, 21 בינואר 2018

גן עדן של ספא בלב גן יבנה - ארומה ספא



בתוך הטירוף היומיומי שלנו כמעט ואין לנו זמן של שלווה, כן, אנחנו משקיעים בזוגיות ויוצאים המון יחד אבל תמיד במרתון, תמיד במרוץ החיים ואין לנו רגע של שלווה לעצור ולנשום- בכל זאת הורים לארבעה ילדים, עובדים במשרות מלאות וגם בלוגרים בתפקוד מלא.

שבוע שעבר באמצע הטירוף בעבודה (ממש קמתי מפגישה), באמצע לחץ של הילדים (לגדולה היה מבחן) , מזג אוויר סוער במיוחד ועוד אין ספור תירוצים פשוט עצרנו את הרכבת והחלטנו שיורדים, העמסנו תיק קטנטן, האחד את השניה ויצאנו לדרך (הפעם הדרך הייתה ארוכה ומייגעת בשל תאונה בכביש אבל לאחר זמן ממושך הגענו אל היעד).

כבר בכניסה לארומה ספא ניכר כאילו והגענו לחלקת גן עדן קטנה, מדובר על מתחם קסום השוכן בגן יבנה המאפשר לנו האורחים לשבור את השגרה ולהתנתק מהטירוף אשר נשאר בחוץ- זהו המקום האידיאלי לצלול לעולם הספא, לחגוג נקודות חשובות ו/או סתם זמן איכות זוגי.



המתחם רחב ידיים וכולל בריכה, חדרי טיפול, מתחם שכולל ג'אקוזי, בופה עשיר עם מטעמים תוצרת בית הנעשים במקום מידי יום (בהמשך ארחיב בנושא) וחדר רגיעה- ממליצה בחום לפנות כ-3-4 שעות על מנת להנות מהחוויה הכוללת.

אז מיד בהגיענו קיבלנו סוויטה רחבת ידיים שכללה את חדר הטיפולים הזוגי, אמבטיה ושירותים, מיטה זוגית להתאוששות ורגיעה, עלינו על חלוקים ומיד התחלנו בעיסוי הקסום.





מה אגיד לכם? הגעתי לעיסוי מפורקת ממש ורונית המדהימה פשוט החזירה אותי למצב שפוי, אפילו אף התפלאה איך אני מצליחה ללכת בכלל עם גוף כל כך תפוס, העיסוי כולל כל מיני אלמנטים מקצועיים מצד אחד ומנגד מפנקים אם אתם שואלים אז גם הזוגי הרגיש בדיוק כמוני.



כאן יש דגש על מקצועיות ברמה גבוהה מאוד , הירידה לפרטים, הרצון לפנק ולהעניק - זהו מתחם שונה מכל מה שאני מכירה ואם הזכרתי מעלה את נושא הבופה אז תשכחו ממה שאתם מכירים, לרוב בספא תמצאו פינת מרגוע עם תה ועוגיות קנויות, כאן הבופה כולו בנגיעה אישית של אילי לב הבעלים , הכל מצורת ההגשה היפיפיה וכלה בתוצרת הביתית מעשה ידיה: לחמים ביתיים, חמאה, גבינות, ממרחים שונים, לצד ירקות , יוגורט עם גרנולה וסלט פירות, עוגה, עוגיות , שתיה חמה והכל הכל תוצרת בית, בטעמים עשירים ונפלאים שעושים לכם חשק להמשיך ולנשנש.












סיימנו את העיסוי ועברנו לחדר רגיעה להנות מנשנושי הבופה, משם עברנו לגאקוזי, העברנו מבלי לשים לב מספר שעות כיפיות ומהנות במיוחד, אין לי כלל ספק כי אם מחפשים מקום מיוחד זה בדיוק המקום ואם תשימו לב למחירים תגלו שהם ממש לא יקרים לתמורה שמקבלים.








חבילות ארומה ספא :

חבילה זוגית מפנקת, הכוללת 45 דקות עיסוי בחדר זוגי עם שימוש במתחם הכולל ג'קוזי, בופה ובריכה במחיר 600 ₪ לזוג.
חבילה זוגית מפנקת, הכוללת 60דקות עיסוי בחדר זוגי עם שימוש במתחם הכולל ג'קוזי, בופה ובריכה במחיר 650₪ לזוג.
חבילה זוגית מפנקת, הכוללת 60 דקות עיסוי כולל אבנים חמות בחדר זוגי עם שימוש במתחם הכולל ג'קוזי, בופה ובריכה במחיר 700₪ לזוג.
עיסוי קונכיות לאורך 75 דקות (450 ₪ לאדם). 

למי שרוצה להתפנק ניתן להזמין בספא חבילת סיווטה מפנקת עם 60 דקות עיסוי או אבנים חמות, שילובים של טיפולי פנים ועיסוי או פילינג גוף וכמובן שימוש חופשי בכל מתקני הספא מחיר החבילה 800 ₪ לזוג . 

מלבד העיסויים ניתן להנות במקום גם מטיפולי פנים במחלקת הקוסמטיקה של ארומה ספא - חדר טיפולי הקומסטיקה בניהולה של אילי לב, קוסמטיקאית בכירה מזה כ-30 שנה בענף ובעלת הספא אשר מציע תפריט טיפולים עשיר הכולל טיפולים להתמודדות עם בעיות אקנה, פגמנטציה, טיפולי שיקום ואנטי אייג'ינג, טיפולי פנים Dermalogica בהתאמה אישית לעור שלך, טיפולי יופי ועסוי אנרגטי בשילוב אבני קריסטלים, שמנים ארומטיים ומסכות הזנה, טיפול פנים משודרג Catio Vital מסדרת קטיו ויטל בטכנולוגיית היוניזציה (התזת חמצן עם חומצה אלהרונית) ושמנים אתריים, פילינג ייחודי להתחדשות העור והחייאתו המותאם לעור סבוראי, אקנה ופוסט אקנה לצד טיפול בנזקי השמש המצטברים, פילינג משולש Peel & Life לפילינג, הבהרה וליפטינג בו-זמנית ועוד. טווח מחירים של הטיפולים 325-500 ₪ 

פיסול פנים בארומה ספא  לאלו שרוצות להצעיר את עור הפנים ולהראות צעירות יותר מציעים בארומה ספא מחלקת הזרקות מיוחדת עם כל הטיפולים לשיפור קמטים בחלק העליון של הפנים (קמטי הבעה, בין האף לצדי הפה, אזור המצח וצידי העיניים) באמצעות בוטוקס, טיפולים חדשניים למילוי קמטים והזרקה (בהתאמה אישית של סוג החומר לעור ע"י רופא מוסמך) ועוד. את המחלקה מובילה ד"ר רידמן, רופאת משפחה המתמחה בפלסטיקה. 

ממליצה בחוםםם!!!

ארומא ספא בגן יבנה: http://aromaspa.co.il

רח' נשיא 12, גן יבנה
טלפון 08-8570830 

שעות פתיחה:
ימי שני-חמישי בין השעות 20:00-09:00
שישי 9:00- 15:00 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה