יום רביעי, 5 ביולי 2017

בואו לבלות ולהנות בגן המפלצות

על גן המפלצות שמעתם? לכו ובקרו בתערוכת המפלצות הגדולה- הנאה מרובה מובטחת לילדיכם וגם לכם ההורים.



אמש העמסנו את שלושת הילדודס ויצאנו בשעת בן ערביים (19.00) למוזיאון ארץ ישראל לבקר בגן המפלצות- שמעתי עליו כבר רבות כאירוע הכי מדובר הקיץ לכל המשפחה ואכן כך , הדמויות מקסימות ומרהיבות (ואף בשעת החשיכה יפות עוד יותר), ניכרת כאן ההשקעה המרובה.



צמד היוצרים, יוסי אבולעפיה ואפרים סידון, אשר העניקו לנו ספרי ילדים רבים, לראשונה במיזם ענק וראשון מסוגו בעולם תערוכה שכולה קסם, צחוק והתרגשות: גן פלאות מיוחד ובו עשרות מפלצות ענק מפחידות, מצחיקות, מגעילות ששרות, מדברות, מספרות ומפתיעות!



בכל תחנה נמצא מפלצת אחרת לה יש שם, אופי, תפקיד ועיצוב מוקפד, כולן עוסקות בפחדים, בכעסים, באהבות, בצחוקים, בשמחות תוך כדי קריצה שובבית- רוב הדמויות מנגנות ושרות בהתאם לדמות- בצידי כל דמות ישנו תיאור והסבר מדוייק על המפלצת - הנסיך בן החמש לא ויתר ורצה לשמוע על כל מפלצת ומפלצת.



צוות גדול של שחקנים, זמרים, פסלים, מלחינים, נגנים, ציירים, מעצבים וטכנאים השתתף ביצירת פסלי הענק של המפלצות ובהכנת ההקלטות ופס-הקול העשיר והסוחף המלווה אותן. זאת התערוכה הראשונה מסוגה בעולם, ובטוח שלא תוכלו להישאר אדישים אליה!!




מלבד המפלצות הרבות שנמצא במקום נמצא עוד מתחם פעילויות מיוחד לילדים הכולל ארגז חול לבניית מפלצות עם מדריכי פיסול בחול (ילדי הסטרילים ויתרו על התענוג), מתחם לצביעת מפלצות (מקבלים בכניסה כתב חידה אשר בצידו האחורי דמות לצביעה), פינת גימבורי, קיר סלפי מפלצות, כסא מלך המפלצות, חנות מזכרות (ופה אני חייבת לציין כי המחירים בהחלט ידידותיים לכיס), מזנון (שגם הוא במחירים ידידותיים , לצורך ההמחשה: ארוחת נאגטס וציפס רק 35 שקלים, שיערות סבתא 10 ש"ח ועוד).




ועוד דבר חשוב!!! אל תוותרו על שעות החשיכה, המפלצות יפות עוד יותר בחושך.



התערוכה פתוחה בין השעות 18.30 ועד 23.00- בהחלט שעות נעימות בהן השמש כבר לא קופחת וניתן לעבור בין השבילים בהנאה ללא סבל החום הנורא (מעבר לכך שישנה בריזה נעימה מאוד במקום ).



אנחנו בילינו במקום כשעתיים וחצי והיה די קשה לגרד את הילדים מהמקום, מבחינתם הם רצו להמשיך ולהמשיך להסתובב בין המפלצות, לחקור, לצחוק ולהנות.



אז שאלו אותי מאיזה גיל ניתן להגיע, לדעתי זה מאוד תלוי בילד אולם יכולה להגיד בלב שלם שמגיל 4 זה להיט- עד איזה גיל? אין דבר כזה כזה!! גם המבוגרים שעברו בין השבילים נהנו ביותר.


מחיר כרטיס:
מחיר רגיל הינו 111 ש"ח לאדם.
מחיר משפחתי הינו 282 ש"ח (2 ילדים עד גיל 13 ו-2 מבוגרים).
מניחה שיש עוד המון הנחות והטבות לרוכשים בוועדי עובדים ודרך כרטיסי האשראי.



התערוכה מוצגת בחודשים יולי-אוגוסט 2017 למעט ימי שישי (31.7- תשעה באב- סגור).

ממליצה לכו ובקרו- הנאה מרובה מובטחת לכם!!!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה