יום שבת, 12 במרץ 2016

מתוקתקת- קופסאות איחסון מבית קורטיקו

קרוביי יודעים שאם הם רוצים לשמח אותי במתנה שווה זאת צריכה להיות מתנה בגזרת המטבח והקולינרי- סיר/מחבת/כלים יפים ומיוחדים וקופסאות אחסון (וכמה שיותר).

אני פריקית של קופסאות אחסון (אבל יש לי אלרגיה מטורפת לקופסאות של הגלידות ואחותיה), אצלי כל הקופסאות מתוקתקות, יש להן ארון כבוד משלהן , אוהבת בעיקר את המרובעות ו/או המלבניות אשר לא תופסות הרבה מקום הן בארון והן במקפיא/במקרר (ושומרות על הסדר).



השבוע קיבלתי לסקירה אישית את הקופסאות מבית קורטיקו (מודה, לא הכרתי את שם החברה עד היום אך החברה כבר ותיקה בשוק וקיימת למעלה מ-20 שנה), מדובר בקופסאות אחסון איכותיות מאוד, מסיביות, ננעלות בארבעת צדדי הקופסא לאיטום מעולה ועל כן שומרת על טריות המזון לאורך זמן, מתאימות לשימוש במיקרוגל, במקפיא ובמדיח ואף מתאימות לאיחסון מזון לתינוקות (אינן מכילות ביספינול).



אני תמיד מחפשת קופסאות אחסון שישמרו היטב על הרמטיות מאחר ומכינה מאכלים ומקפיאה ולעיתים הקופסאות לא הרמטיות מספיק ועל כן יש לאוכל ריח של מקפיא (דבר שיכול לשגע אותי), אז מבחינתי זהו המבחן לאיכות הקופסאות, יצאתי לדרך עם אוכל מוכן שעבר להקפאה ל-48 שעות, המבחן הוכתר בהצלחה מרובה, הקופסאות אכן הרמטיות מאוד, לא היה שום ריח לאוכל, אני התאהבתי.

הקופסאות אומנם מעט קטנות (650 סמ"ק) אך לפי מה שהבנתי מתוכננות קופסאות גדולות יותר בהמשך.

מחיר הקופסאות נע בין 24.90 ל-20 ₪ באתרים השונים באינטרנט.



אתר החברה www.cortico.co.il
דף הפייסבוק של החברה: https://www.facebook.com/metukteketbox


ניתן להשיג בהום סנטר, בחנויות כלי בית מובחרות ובאתרי אינטרנט שונים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה