יום שלישי, 9 בפברואר 2016

מתנות מפנקות לחגיגות ה- Valentine's Day



חברת מוצרי הטיפוח האורגני מלונדון Neal's Yard Remediesמציעה לקראת ה- Valentine's Day מארז מפנק לגוף הכולל Body Polish, Shower Gel, Massage Oil.



Body Polish- בודי פוליש אורגני מועשר במנדרינה: פילינג גוף אורגני מנדרינה ולבונה, לתחושה חלקה, הזנה והעשרה -לגוון אחיד ועור רך וגמיש. זרעי חמוציות ואורז טחון לפילינג עדין משולבים עם חימר ירוק לניקוי עמוק, שמנים מזינים המופקים מזית, דלעת וזרעי קנאביס בשילוב תערובת ארומתרפית משמני לבונה, מנדרינה וברגמוט להעשרה ולאיזון הגוון, יקנו לעורך תחושה חלקה ורעננה, רכות, גמישות וגוון אחיד.

Shower Gel ג'ל רחצה גרניום ואורנג'- ג'ל רחצה להזנה וניקוי עדין של העור. מכיל שמנים אתריים המופקים מגרניום ותפוז המספקים ניחוח קיצי נפלא, ותמציות קלנדולה לריכוך העור.

Massage Oil - שמן עיסוי אורגני ארומאטיק: שמן עיסוי מפנק עם גרניום לאיזון, לבנדר להרגעה ושמנים אתריים של מיורן לחימום מעורבים בבסיס לחות קליל ועשיר עשוי משמנים אורגניים של חמניה, שקד ודגן. שמן יוקרתי זה מכיל שמן שקדים, שמן לבנדר ושמן מיורן ספרדי, עם מגוון מרכיבים מפנקים נוספים. 

מחיר המארז לכבוד ה- Valentine's 330 שקל במקום 440 שקל גודל המוצרים מלא.


לברור נקודות מכירה 1-700-700-378 או ברשתות הטבע וחנויות טבע בכל רחבי הארץ כמפורט או באתר החברה www.nealsyard.co.il


אריזת שי מבית  Beautycare -ערכת מתנה באריזה מהודרת הכוללת:

דאודורנט ספריי- 200 מ"ל.
קרם גוף- 260 מ"ל.
קרם ידיים- 100 מ"ל.

וכל זאת רק ב-27 שקלים ובניחוח נעים במיוחד.

רשת Beautycare   מציגה את EASY COMB   מברשת אנטומית קעורה להתרת קשרים

רשת Beautycare (ביוטיקייר), הגדולה בארץ בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה במחירים  הוגנים לכל כיס, מציגה את EASY COMB  מברשת בעלת מבנה אנטומי מהפכני המתיר את הקשרים בקלות וללא כל נזק לשיער. סיבים באורכים שונים בשילוב עם צורתה הקעורה מאפשרים סירוק קל ונעים גם לשיער הסבוך ביותר. אינה גורמת לתלישת ושבירת השערה, בעלת אחיזה ארגונומית ונוחה, מתאימה גם לסירוק תוספות שיער.

מחיר: 10.90



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה