יום שבת, 27 בפברואר 2016

מרינדו- הבשר מהגולן היישר למתחם שרונה


על רשת מרינדו שמעתי לא אחת וכל פעם שנסענו לצפון תכננו לבצע עצירה במסעדה בקיבוץ עין גב אולם תמיד לא צלחה המשימה, כאשר שמעתי שהרשת הגיעה לשרונה מרקט ידעתי אנחנו חייבים לבקר!!!

יום סידורים בתל אביב לאחר העבודה, המון משימות חלקן פחות מרנינות אך ידענו שתיכף מגיעים לדובדבן שבקצפת - לביקור קרניבורי נטו!

רגע לפני שנמשיך מי שעדיין לא מכיר את הרשת הכרות קצרה:
החל משנת 2003 מגדלים רועי תבור ואיתמר קנדליק טלאים ועגלים במושב כנף אשר בדרום רמת הגולן. בתחילת הדרך סופק רוב הבשר למסעדות במרכז הארץ וחברות קייטרינג. עקב הביקוש הרב החלו במרינדו בשנים האחרונות לשווק בשר ללקוחות פרטיים עד הבית ללא תוספת מחיר.

בקיץ 2006 חנכה מרינדו את סניפה הראשון ברחוב אוסישקין ברמת השרון ,בשנת 2007 נפתח מתחם גדול בקבוץ עין גב הכולל את מפעל הבשר של מרינדו, חנות מעדנים קצביית בשרים ומסעדת בשרים והכל על טהרת הבשרים המובחרים של מרינדו. בהמשך התווסף לרשת סניף בכיכר המדינה וסניף באחד העם בתל אביב וסניף נוסף ברמת השרון (הנקרא מיט שופ) לאחרונה נפתח סניף חדש בשוק האוכל המקורה הגדול בישראל שרונה מרקט תל אביב.

מרינדו שרונה מרקט הוא סניף חדש - השישי במספר לרשת הבשרים והקצביות מרינדו, ממוקם בלב המרקט. במקום תפריט של כריכי בשר ותבשילים שניתן לאכול על הבר או לקחת ב-Take Away.


כמקובל במתחם כולם ישובים על הבר, נהנים ממטבח  פתוח (נקי במיוחד) ואווירה מיוחדת סטייל חו"ל.

התחלנו את הארוחה במנות פתיחה:



ביסים של צוריסוס- המנה מוגשת עם רוטב הצימיצורי המעולה, בצל מקורמל-  מנה מצויינת:



חטיפי אסאדו- מנות קטנות של אושר, בקלילות יכולתי לזלול מגש שכזה אך חלקתי אותו עם הזוגי:


למנות עיקריות הזמנו:

נתח קצבים- 200 גרם של אושר, אחד הנתחים הטובים ביותר שאכלתי עד היום,  פשוט מצויין, הנתח רך ונימוח, בתיבול מינימליסטי עם שילוב של רוטב הצימיצורי ותפוחי האדמה על גחלים יצרו עבורי מנת חלומות מושלמת- אל תוותרו:


הזוגי בחר בהמלצת הצוות בפורטר האוס- 500 גרם של סטייק טי מנתחי סינטה ופילה- כמה קריאות התפעלות נתח זה גרם לזוגי, גם כאן מדובר בנתח איכותי ביותר, טרי, עשוי במידת העשייה המתבקשת וכל כך טעים- אושר קולינרי וקרניבורי כאחד:



את הארוחה ליווני בבירת מרינדו- בירה משובחת ממבשלת הגולן (בירה בזלת)- בירה טריה לא מפוסטרת בטעם עשיר במיוחד! ניתן להשיג בחנויות מרינדו בלבד.



זו הייתה אחת החוויות הטובות שהיו לנו, עכשיו אנחנו כבר יודעים שאנו חייבים להמשיך ולבקר בסניפי הרשת כי אין ספק שמצאנו את ה"בשר" הטוב ביותר עבורינו.

ממליצה גם לכם לבקר ולהנות!!!

בכל סניפי הרשת ובמשלוחים עד הבית מרינדו מוכרים את מוצרי הבשר , כמו את התוצרת החקלאית העצמית הנוספת : יינות ושמן זית. התוצרת החקלאית הינה תנובתה של רמת הגולן ובמרינדו מקפידים על תוצרת משובחת ואיכותית.
מרינדו חובקת 3 מסעדות בשרים: בעין גב, במרינדו אחד העם ובשרונה מרקט בתל אביב. בתפריט המסעדות תוכלו למצוא מבחר בשרים עשויים על הגריל מהתוצרת שלנו, בין המנות המוגשות תוכלו למצוא סטייקים, המבורגרים, מנות טלה עוף ועוד.

במרינדו פועלים במקצועיות להגשמת החלומות הקולינריים של הלקוחות וזאת תוך הדרכה ייעוץ והקשבה ללקוחות. כאן מחוייבים לאמינות ואיכות ומביאים זאת לידי ביטוי בכל פועלם. את כל אלו, עושים במרינדו תוך הקפדה על ערכים בהם: מקצועיות, שירות, אמינות, כבוד, ערבות הדדית ואהבה.

מתחם שרונה- 03-5106431

לכו ותהנו, הנאה מרובה מובטחת לכם!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה