יום שני, 29 בפברואר 2016

קבוצת כלמוביל מציגה את מתחם הטרייד-אין החדש והמתקדם בישראל



קבוצת כלמוביל מציגה את מתחם הטרייד-אין החדש והמתקדם בישראל
כלמוביל טרייד אין משתרע על פני 14 דונם כולל מתחמי תצוגה, מכירה וחדרי מסירה של מותגי הרכב המובילים בישראל
מיד ראשונה פרטית


עכשיו עם היד על הלב, האם כשעולה נושא קניית רכב על הפרק את הולכת לבד לראות ולרכוש? הולכת עם בעלך? שולחת רק את בעלך?

אני מודה ומתוודה, דוגלת בשיתוף בין המינים, דוגלת בשווין מלא אולם בכל מה שקשור ברכישת רכב מרגישה די "בורה", לרוב סוחרי הרכבים מתייחסים אלינו הנשים כאל כאלו שממש אבל ממש לא מבינות בנושא ועל כן אנו מרגישות חלשות מול התהליך הלוגיסטי המפרך.

אז אם כבר אין ברירה וצריך ללכת לבד בוודאי אתן שואלות את עצמכן: לאן ללכת, מה לקנות, ממי לקנות ועל מי לסמוך?

ישנם הרבה מתחמי רכבים בטרייד אין בארץ, חלקם יבואנים, חלקם זרוע של היבואנים וחלקם ליסינג והשכרה.

קבוצת כלמוביל משיקה את מתחם הטרייד-אין החדש והמתקדם בישראל המשתרע על פני 14 דונם. המתחם יכלול תצוגה רחבה של דגמי מרצדס, יונדאי, מיצובישי, סמארט ודגמים של מותגי רכב נוספים.



על המתחם:

מתחם כלמוביל טרייד-אין החדש כולל מחלקת רכבי יוקרה ומחלקת רכבים פרטיים ובו שטחי תצוגה נרחבים של מאות רכבים בהם רכבי מיני, רכבים משפחתיים, רכבי פנאי שטח ורכבי יוקרה מכל הסוגים ושל כל היצרנים. הרכבים במתחם יוצעו עם תעודת אחריות של היבואן, על שלדת הרכב והגיר. 

מתוך המגוון הרחב של הרכבים השמורים מיד ראשונה ופרטית יוכלו הרוכשים לקבל הדרכה מנציגי כלמוביל טרייד אין באיתור רכב מתאים, לבצע נסיעת מבחן, לעבור על היסטוריית הטיפולים של הרכב ולקבל החלטת קניה בהליך יעיל.

תהליך הקניה:

כלמוביל טרייד-אין מציע ללקוח את כל השירותים הנדרשים בתהליך קניית רכב החל ממכירת רכבו, בחירת רכב חדש המתאים לצרכים ולתקציב, בעסקה רגילה או ביצוע עסקת טרייד-אין (החלפת משומש בחדש יותר), פתרונות מימון מבית כלמוביל ופתרונות ביטוח מבית כלביטוח. לאחר סיכום העסקה, הרכב יעבור הליך הכנה שבסופו יימסר ללקוח בעמדת מסירה ייעודית עם כל המסמכים הרלוונטיים כולל תעודת אחריות מהיבואן.




אז איך מתבצע התהליך?
אתם מגיעים לאולם התצוגה של כלמוביל, לפני היציאה למגרש הרכבים תשבו עם נציג שירות אשר יחד איתכם יאפיין  את הרכב לו אתם זקוקים הן מבחינת הצרכים, התקציב ואופי הנוהג.
כאן תמצאו מבחר רחב של רכבים אשר עברו בדיקה יסודית ועל כל רכב תינתן אחריות שבין חצי שנה לשנה.

לאחר איפיון הרכב יוצאים עם הנציג לשטח ובוחנים מספר רכבים, מבצעים את העסקה ויוצאים לדרך.

כאן אתם לא צריכים לדאוג, הרכב עובר טיפול יסודי, בדיקה, שטיפה והכנה, שני החמודה תתאם מולכם את אספקת הרכב ביום ובשעה הנוחים לשני הצדדים.


הגיע המועד, תגיעו לאסוף את הרכב לאחר שכלמוביל דאגו להעברת הבעלות, תקבלו את הרכב בצירוף שי וצאו לדרך בנהיגה בטוחה וזהירה:



בוודאי חלקכם שואל את עצמו למה אני מפרטת כך את תהליך רכישת הרכב, אז הסיבה האמתית היא על מנת להעביר לנשים כמוני את המסר שמהיום לא צריכים לחשוש מקניית רכב, גם אנחנו מסוגלות לעשות את הצעד הזה!
בכלמוביל מבינים אותנו הנשים ובאים לקראתנו, מדברים איתנו בגובה העניים, יודעים להמליץ ולהתאים לדרישות שלנו (לדוגמא: מי שמכיר רכב של אשה יודע שבערך חצי בית נמצא בתא המטען על כן הדרישה בהתאם).

איציק תורג'מן, מנהל חטיבת טרייד-אין קבוצת הרכב הפרטי מציין כי "מרכז הטרייד-אין החדש הינו הגדול והמתקדם מסוגו בישראל. בבניית המתחם עמד לנגד עיננו הרצון להעניק לרוכשי הרכבים הפרטים חווית קניה ושירות שישקפו את הביטחון בקניה ואת השקט שכלמוביל טרייד-אין יודעת לתת ללקוחותיה. כ-60% מלקוחותינו הם לקוחות החוזרים אלינו אחת לכמה שנים המחפשים בטחון בקניה מחברה מוכרת אשר יכול לספק להם אחריות ושרות ועם היסטוריה מוכחת " הוסיף תורג'מן.


תגובה 1:

  1. מחפשת לרכוש רכב חשמלי האם במתחם קיימים גם דיילים של חברות ביטוח או שניתן לבצע חיפוש גם לביטוח רכב אונליין לרכב יוקרה חשמלי גם באינטנרט?
    תודה

    השבמחק