יום שבת, 27 בפברואר 2016

פילה פורל-ים נורבגי - מנה מושלמת בחמש דקות עבודה



הילדים שלי מאוד אוהבים דגים ובכל יום שישי למנה ראשונה אני מכינה דג- פעם ברוטב כזה ופעם ברוטב כזה אבל הדג שמקבל את המחמאות הגוברות בבית הינה פילה סלמון או פילה פורל ים בתיבול מינימליסטי- פחותמ- 5 דקות של עבודה ומקבלים מנה נפלאה.

המצרכים:

פילה פורל ים נורבגי מבית בלדי
שמן זית
תבלין אנטיפסטי מבית חוות דרך התבלינים (בהמשך תקבלו הסבר על התבלין)
מעט מלח גס

אופן ההכנה:

להשרות את הדג בלימון ומים כרבע שעה.
לשטוף היטב.
להניח בתבנית, לפזר מעט מלח גס, תבלין אנטיפסטי ושמן זית.

להכניס לתנור 180 מעלות ל-15 דקות בלבד ולהגיש חם, רצוי עם פירה.





תערובת לאנטי פסטי וירקות קלויים- Mixture for Roasted Vegetables - תערובת מתובלת ומעולה לירקות ותיבול באופן אישי אני משתמשת בה המון לצרכים רבים, התערובת מכילה:

רוזמרין- צמח בעל נוגדי חמצון רבים, ממריץ זרימת דם גם במערכת העיכול, מסייע למיגרנות וכאבי ראש, מאושש ומחזק, מומלץ בזמן החלמה ממחלות קשות, מלבין שיניים ובעל טעם מעולה המשתלב היטב במטבח.
קורנית- טימין, עשב תיבול ריחני וטעים. הקורנית יעילה מאוד לכאבי גרון וליחה
שום מטוגן- הטעם האהוב והחזק של שום אחרי טיגון במחבת!
שום מיובש- השום הינו ירק בריא עם ריח חזק וטעם אהוב וממכר, רוב הסגולות הרפואיות של השום טמונות בשום הטרי ולא בשום המיובש.
פלפל שחור גרוס- הפלפל השחור הנו פרי של עץ הפלפל שחור. עם הבשלתם הופכים לשחורים ומקומטים. לאחר ייבוש בשמש הם הופכים לתבלין שולחני נפוץ בכל העולם. מעבר לבישול יש לו יתרונות כתבלין מעורר תאבון, ממריץ, מחטא ומחסן. יעיל לטיפול בעצירות.




חברת "בלדי" המתמחה בעיבוד, ייצור, ייבוא ושיווק של מוצרי בשר, בקר, עוף ודגים משיקה בימים אלו מוצר חדש שמגיע למקררי רשתות השיווק: פילה פורל-ים נורבגי מנות וזאת לאחר שהשיקה לפני ימים ספורים את המוצר הראשון בסדרה "סטייק פורל-ים נורבגי" , הנבחר כמוצר השנה של חברת "בלדי" אשר חוגגת בימים אלו 100 שנה להיווסדה.


פורל-ים נורבגי הנו דג ממשפחת הסלמון אשר מגיע היישר מהפיורדים הידועים של נורבגיה, צבעו אדמדם ובשרו עסיסי הודות לתכולת השומן הבריא. הדג עשיר בחומצות שומן מסוג אומגה 3, אשר מיוחסות להן השפעות בריאותיות חיוביות. בנוסף: 100% דג!, לא מעובד!, ללא כימיקלים!, ללא תוספת מים!.

ישנו קונצנזוס ציבורי לגבי הערך הבריאותי הגבוה שבאכילת דגים. מחקרים אחרונים בתחום הוכיחו קשר בין צריכת דגים ובין ירידה באחוזי הסיכון למחלות לב, שבץ ואלצהיימר. כיום פורל ים נחשב מזון עשיר בחלבון ודל בשומן רווי.


על הדגים הקפואים של בלדי :

שוק הדגים הקפואים מגלגל על-פי הערכות כמיליארד שקל בשנה בישראל וזאת בעקבות העובדה כי צריכת הדגים בישראל נמצאת בשנים האחרונות בעלייה. המטרה של חברת בלדי במהלך הנה להעמיק את נוכחותה בשוק הדגים הקפוא על יד כך שתציב תחרות למותגי דגים קפואים אחרים המיובאים ממדינות שונות בעולם.

דגים הם מוצר מזון רגיש ביותר ועל כן בבלדי עושים הכל על מנת להביא לקהל הצרכנים את הדגים הטובים והאיכותיים בעולם. חברת בלדי הוותיקה שהחלה את פעילותה בישראל בשנת 1916 וכיום חוגגת 100 שנה להיווסדה, שמה דגש על ייבוא דגים קפואים מהחברות בעלות המפעלים המתקדמים ביותר בעולם תוך שמירה על טריות ואיכות המקסימלית.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה