יום ראשון, 28 במאי 2017

אז איפה אתם בקיץ? המשפחה המטיילת

הזוגי שלי אדם מאוד פרפקציוניסט, לפני כל משימה שעומדת בפניו הוא נערך בהתאם, כך גם בטיולנו הרבים בחו"ל, טרם כל נסיעה הוא מקפיד על הוצאת חומרים, המלצות וטיפים של אנשים- עושה עבודת מחקר אמיתית על כל מדינה ומדינה, אין נסיעה ללא הכנה מוקדמת.

בחבר'ה אנחנו צוחקים אבל כולם רוצים להצטרף לטיולים שלנו וזאת מאחר וכל טיול מתוכנן בקפידה מראש, יש דף A4 מסודר ובתוכו חלוקה לפי ימים ואתרים, כך יוצא שאת כל האתרים החשובים והמומלצים אנו רואים, כך גם במסעדות/בתי קפה, הכל מתוכנן, זוכרים?

אממה, יוצא שלפני כל טיול הוא יושב בין שבועיים לחודש משוטט בין כל האתרים וההמלצות, מצלם מסכים חשובים, כותב, מעתיק, מתרשם ואז בסיום התהליך יושב לסכם את כל המידע.

בקרוב אנו יוצאים לטיול בן 10 ימים לגרמניה- ליער השחור, הזמנו את כרטיסי הטיסה ומקומות הלינה כבר לפני חצי שנה וכך גם החל תהליך איסוף הנתונים, נעזרנו בכל הטיפים, רכשנו חוברת המלצות וטיפים, הדפסתי, צילמנו, אפילו רכשנו את הכרטיס האדום בארץ כדי שתהיה חוברת מסודרת בעברית שנוכל לתכנן מראש, מה לא? אבללל ופה האבל הגדול, השבוע הגיע לידינו הספר "משפחה מטיילת- היער השחור" ופתאום הבנו שאין צורך בשום הכנה מוקדמת, הכל כבר כאן. 




הספר מסודר לפי פרקים, איזורים, המלצות, טיפים, הסברים- אפילו מפה של פארק אירופה צורף לספר- הכל כאן מסודר וברור, אין צורך לחפש בשום אתר נוסף- כל העבודה שהזוגי עשה בחודש הופיע לפניו בספר אחד מושלם.




המטרה של הספר הנה למעשה להפוך את הטיול המשפחתי שלנו לחוויה נפלאה ובלתי נשכחת. מדריכי הנסיעות של המשפחה המטיילת ליעדים השונים (היער השחור, צפון איטליה, אוסטריה, הולנד, פריז וסלובניה וצפון קרואטיה), ילוו אותנו החל משלב תכנון הנסיעה ובמהלך הטיול עצמו, ויסייעו לנו להפיק את המקסימום מהזמן, הכסף והאנרגיה .
באתר החברה אנו יכולים להזמין את המדריכים והחוברות , למצוא מוצרי טיול מדליקים נוספים, להתייעץ ולשתף בפורומים ולקרוא עדכונים, כתבות וטיפים בכל מה שקשור לטיול משפחתי בחו"ל בכלל ובכל אחד מהיעדים בפרט.






את הספרים ניתן לרכוש ברשתות הספרים המובילות ובאתר החברה (במחיר מוזל יותר), מעבר לספר יש חוברת הפעלה ויומן טיול.

כמו כן דבר חשוב נוסף יש באתר גם פורומים שונים לכל יעד וניתן להצטרף , לשאול שאלות, לקבל עוד טיפים והמלצות- כיף גדול.

אין לי כלל ספק כי גם בטיולינו הבאים אנחנו נרכוש את הספרים שבסדרה- אז אם גם אתם טסים בקרוב לחו"ל לאחד מהאתרים המופיעים ממליצה בחום- אל תשכחו תזמינו את הספר ותחסכו לעצמכם המון כאב ראש!!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה