יום שלישי, 7 בפברואר 2017

בוקריה- הבית לארוחות בוקר חלומיות

אני גרה בפתח תקווה אולם מודה ומתוודה ישנן מסעדות שטרם ביקרתי בהן, אחת מהן הינה מסעדת בוקריה ואני בהחלט מכה על חט, יש מסעדות שחובה אבל חובה להכיר.

השבוע הוזמנתי לאירוע בלוגרים ויחד עם עמיתי ישבנו לסעוד חלק מהתפריט, נחשפנו לטעמים מטריפים, מנות גדולות ועשירות, שירות נהדר ואווירה נפלאה.

הלוא כולנו כבר יודעים כי ארוחת בוקר כבר מזמן אינה הארוחה שאוכלים דווקא בבוקר אלא יותר שם גנרי לארוחה שקלה יותר לבטן ומורכבת ממגוון רחב של מנות, ממרחים, לחמים, טעמים וריחות שמתחשק לאכול בכל שעות היום. את הקונספט הזה תירגמו בצורה מדוייקת במסעדת "בוקריה" שנפתחה לפני כעשרה חודשים במתחם Y CENTERבפתח תקווה. 



בוקריה באה לספק לקהל הישראלי חוויה משודרגת של ארוחות בופה פתוח בשילוב מבחר גדול של מנות שף מהתפריט, כאשר כל אחד יכול למצוא את השילוב המושלם עבורו, בין אם מדובר במנות בוקר קלאסיות כמו שקשוקה וביצה עלומה ובין אם מדובר במנות צמחוניות וטבעוניות. 



בסיס הארוחה של בוקריה בשעות הבוקר והצהרים הוא הבופה העשיר הנפרס על פני שלוש עגלות מעוצבות הניצבות במרכז החלל הגדול של המסעדה. בבופה אפשר למצוא מגוון של דגים, גבינות משובחות קשות ורכות ועוד. לצידן מונחים אנטיפסטי וסלטים. בעגלה נוספת תימצאו את מרק היום ומגוון לחמים טריים מובחרים הנאפים במקום כגון לחם פסטו ומוצרלה ולחם עגבניות מיובשות ולצידו מבחר של מיטבלים, ממרחים וקונפיטורות משובחות כמו מטבל לימון כבוש וחמאה מתובלת והכל כמובן תוצרת הבית והכל במחיר די מצחיק של 59 ש"ח בלבד כולל שתיה חמה וקרה.


אנחנו כאמור לא היינו בארוחת הבראנצ' אולם שמענו עליה רבות ועל כן מצרפת להנאתכם מספר תמונות להמחשה:




תפריט הערב גם הוא עשיר מאוד, מגוון וטעים מאוד , אז הצטרפו אלינו לחגיגה:



פטריות עיזים- פטריות פורטובלו על מצע יוגורט במילוי גבינת עיזים תרד ובצל סגול (42)- כאלו שקשה להפסיק לאכול, מנה מצויינת, עשירה בטעמים וניחוחות:


קיסר בוקריה - לבבות חסה בליווי רוטב קיסר גבינת פארמז'ן קרוטונים וביצת עין(49), סלט מצויין בעל רוטב נפלא שעוטף אותו ברכות:


סלט עדשים טבעוני עדשים שחורות , אגס צלוי, בצל סגול, פלחי תפוז וקריספי טופו (49)- את הסלט הזה באופן אישי אני לא אכלתי אך שותפי לשולחן מאוד אהבו:



פולנטה פטריות - פולנטת תירס, פטריות, אספרגוס וביצה עלומה(58)- מנה מצויינת, פרוסת פולנטה גדולה עליה נחים באהבה פיטריות, אספרגוס וביצה עלומה, אל תוותרו על המנה הזו:


קלאב סנדוויץ טבעוני - פרוסות קלויות של חציל,בטטה,אספרגוס,כרוב ועלי תרד בליוי טפנד עגבניות -(25 לחצי מנה ו-45 למנה שלמה)- מי שמכיר את הבלוג שלי יודע כי תזונתי נטולת גלוטן על כן את המנות שכללו לחם לא אכלתי אולם הצלחות חיש מהר התרוקנו אז להערכתי המנות היו פשוט מדהימות:




אגז בנדיקט - פרוסות לחם חמאה, עלי תרד חלוט, רוטב הולנדז וביצים עלומות (49):



קרוק מדאם – קאסטן קלוי עשיר בגבינות בליווי ביצה עלומה (49):



שקשוקה צרפתית – חלה קלויה , שמנת , פטריות, בצל, יין לבן, עלי תרד וביצים עלומות (49)- את המנה הזו שותפי לשולחן חיסלו חיש מהר ואני נותרתי עם רוטב מדהים ומענג:


ריזוטו גבינות – אורז עם שמנת וגבינות עלי תרד (51) אני באופן אישי מאוד אוהבת ריזוטו אך נתקלת לא אחת באנשים שפחות מתחברים למרקם, לטעם על כן כאן בבוקריה ניסו להתאים את המנה לקשת רחבה יותר של אנשים ואת המנה מגישים מאורז רגיל לחלוטין, מנה נפלאה (אומנם מצטלמת פחות יפה אבל מבטיחה לכם שהיא טעימה):


כמובן שגם על גזרת הקינוחים לא ניתן לוותר ולמקום יש היצע רחב במיוחד מאלו, גם כאן בדיוק כמו במנות הצלחות חיש מהר נותרו מלוקקות וציקצוקים של חברי לשולחן המחישו עד כמה המנות מצויינות:

פנקייק הולנדי- מיני פנקייק ברוטב שוקולד ותותים(39):



ברולה קפה- קרם פטיסייר, אספרסו ופרלין קקאו (32)- מנה מצויינת, כולם הלוא עושים ברולה אך כאן שילוב הקפה במנה יצרו ארומה מדהימה ובהחלט מנה שונה מכל מה שהמתחרים מכינים:



גופרה קרמל – וופל בלגי ,3 סוגי קרמל פיסטוק מקורמל וגלידת וניל (39):


גלידת טחינה- ביתית בליווי דבש תמרים, פיסטוקים, שערות חלווה (18/32) כפי שאתם מבינים את רוב הקינוחים לא יכולתי לטעום אך את המנה הזו פשוט לא יכולתי להפסיק לאכול, מדובר בגלידה שנעשית במקום, גלידה בעלת טעמים ומרקם מדהים, ממליצה בחום:



המחירים מאוד נוחים (גם בגזרת האלכוהול), השירות מוקפד, אדיב וחייכני, המקום מצוחצח ומדוגם, האווירה נפלאה והאוכל, או האוכל פשוט נהדר.

חברים, אם גם אתם מחפשים מקום לארוחת בוקר אחרת, שונה ומיוחדת זה בדיוק המקום עבורכם, אין לי כלל ספק כי אנו נבקר במקום עוד רבות.


כשר חלבי
כתובת: y center פ"ת
רחוב השחם 17

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה