יום שני, 2 בינואר 2017

מסעדת בומביקס מורי- פנינה קסומה בקריית אונו

בשעה טובה חופשת חנוכה מאחורינו, נגמרו הפסטיגלים, פסטיבלים, מופעים, הצגות- בקיצור אנו סיימנו את תפקידנו כצוות בידור לתקופה הקרובה ולרגל המאורע החלטנו אני והזוגי לצאת לדייט רומנטי וקסום במסעדת בומביקס מורי- כשקבענו את הדייט לא שיערנו עד כמה מוצלח הוא יהיה וכמה קסום המקום .

כבר בכניסה הקסם והמסתוריות של דרך המשי שבו אותנו, הכניסה משדרת יוקרה וזוהר, המסעדה מיוחדת- לא משהו שתראו בכל מקום- ממש לא!!



במרכז המסעדה ישנו קיר ענקי - GREEN WALL ובתוכו פסל בודהה- מהמם ביופיו- המקום עוצב על ידי האדריכל ינאי פרישר גוטמן.



לפני שאמשיך בוודאי אתם שואלים את עצמכם מהו שם המסעדה? ומה הוא אומר? אז למי שלא יודע (כמוני) Bombyx mori הוא שמו הלטיני של טוואי המשי- טוואי המשי יוצר חוטי משי מופלאים וכך גם מעוצבת המסעדה.
המסעדה הוקמה על ידי אריה פוקס מבעלי קפה זליק הסמוך ובתו שירה ז"ל שנפטרה לפני כשלושה חודשים אך מורשתה וחלומה ממשיכים קדימה לפרוץ עולמות.



זו לא מסעדה אסיאתית שאתם רגילים לבקר בה- המסעדה מביאה מספר מטבחים וטעמים שונים מסין,פרס,בוכרה,גאורגיה,טורקיה והודו- הטעמים כאן מקוריים ואותנטיים מאוד- עונג אמיתי.

הפעם החלטנו לתת למיטל המקסימה להוציא לנו מנות מהמטבח המקסים וחייבת לציין שכל המנות קלעו לטעמנו, כל מנה  טובה מקודמתה, כולן מחומרי גלם באיכות גבוהה וטעימות להפליא.

התחלנו עם מרק מרק וון טון – מרק סיני המורכב ממרק עוף צח עם ירקות אסיאתיים וכיסונים במילוי פרגית- מרק הנמזג בשולחן לעיני הסועדים, רעיון נהדר לטעמי מאחר וכך הנבטים שומרים על קראנציות וטריות - הטעמים נפלאים, הכיסונים נימוחים והמילוי מושלם- מרק נהדר- אל תוותרו:



סלט פומלה – סלט תאילנדי מפומלה, שאלוט פריך, נבטים, פטרוזיליה, כוסברה, נענע, צ'ילי ופילה קוד בציפוי טמפורה- סלט פרשי ומרענן מאוד, טעים, שילוב טעמים מצויין- מצד אחד חמצמצות הפומלה, מצד שני חרפרפות הצ'ילי- נהדר:


כנפיים ללא עצם- כנפיים פריכות בטריאקי סריאצ'ה- לרוב אני מוותרת על רעיון לקיחת מנת הכנפיים במסעדה וזאת בעיקר בשל העצם, כאן עשו עבורי את העבודה והכנפיים קלילות, קטנטנות ומלאות בטעמים, אל תוותרו על המנה, מעט חרפרפה אבל כל כך טעימה:


גוז'גוז'ה- מאפה בוכרי ממולא בשר בקר- מוגש עם סלט ירוק וטחינה- את המנה הזו אני לא טעמתי מאחר והתזונה שלי נטולת גלוטן אולם הזוגי ממש אהב וחיש מהר המנה התחסלה לה, הבצק דקיק ומלא בטעמים נפלאים, הסלט הירוק פרשי, חמצמץ והטחינה נהדרת:


הפוגה קצרה והמשכנו במסע לעבר המנות העיקריות, כאן הגיעו לשולחננו 2 מנות מדהימות:

באטר צ'יקן- פרגית בקארי עגבניות וחמאה עם קשיו, מוגש עם אורז וראיטה מלפפון- לרוב אני לא אוהבת קארי אך המנה הזו הדהימה אותי ומחקה לי חיש מהר את דעתי השלילית על קארי- מנה מצויינת , הפרגית רכה ונימוחה בפה והרוטב אגדי:


הפייבוריטית שלי בארוחה- שבבי אטריות שעועית- עם תבשיל טלה,הל,כוסברה, פיסטוק וביצת עין - מנה פשוט מעוררת חושים, נהדרת, חגיגת טעמים נהדרת- אל תוותרו:


למרות שבשלב זה כבר לא יכולנו לנשום מיטל לא ויתרה לנו והגישה 2 קינוחים יוצאי דופן- הראשון- עטייף- 3 כיסוני פנקייק דקיקים,חמימים וטעימים ממולאים בטעמים שונים: גבינה, אגוזים וקינמון, קוקוס ומי ורדים- מוגש עם גלידת פיסטוק- שלמות- סיום מושלם לארוחה מושלמת:



וקינוח טפיוקה עם קצפת ופירות העונה- קינוח מקסים ומרשים במיוחד:


רגע, לפני סיום אתם חייבים לקבל הצצה גם לחדר השירותים, גם כאן ניתנה נגיעה ומחשבה, השירותים מעוצבים מקסים מקסים:



בין השעות 12.00-17.00 יש עיסקיות במחירים נוחים מאוד ו/או 20% הנחה על כל התפריט.

לסיכום: מחירים מאוד נוחים, מקום מקסים עם אווירה מדהימה, מוזיקת רקע נעימה מתנגנת לה ברקע, שירות מוקפד, חייכני ומקצועי ביותר, נקי והאוכל טעים במיוחד, אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן עוד רבות.


בומביקס מורי/ שלמה המלך 35, קרית אונו/ 03-5088999

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה