יום ראשון, 28 באוגוסט 2016

ConceptBox- קופסת הפינוקים שלי



ConceptBox



והפעם במסגרת ההמלצות שלי ממליצה על קופסת הפתעות חדשה- ConceptBox- קופסה יחודית ומפנקת שבאה להכיר למנויות מוצרים חדשים של מגוון חברות ומותגים כל חודש כך שהלקוחה יכולה להתנסות בפריטים הנברחו במיוחד עבורה בנוחות הבית שלה.
בין העושות לייק לעמוד הפייסבוק של קונספט בוקס תינתן קופסת קונספטבוקס מתנה- שווה!!!



הבשורה של Conceptbox היא התאמת המוצרים ללקוחה על פי שאלון אישי ושליחה של מוצרים איכותיים וחדשים.

על ידי ניסיון מוצרים שמתאימים להן, יוכלו המנויות להכיר מותגים ומוצרים חדשים בזמן שנוח להן וכך ליהנות מחוויית משתמש נעימה לאורך כל הדרך. בקרוב יעלה לאתר של קונספטבוקס חנות ובו יהיו מוצרי יופי טיפוח וקוסמטיקה שלא תמיד ניתן להסיג בחנוית פארמה. 

קונספטבוקס איננה עוד קופסא שנשענת על דוגמיות ומוצרים לקידום מכירות, אלה באמת באה לפנק את המנויות ולתת להן סיבה לשמוח כל חודש. לכן גם קונספטבוקס לא שולחת קופונים ומלאי עלונים בקופסא אלה נותנת למוצרים לדבר בשם עצמם.

קונספאבוקס הינו המיזם של שלומית הררי, עולה ממיאמי ששינתה מסלול חיים מבעלת חברה מצליחה לשיווק דיגיטלי בתחום ההיטק מתוך אהבה למוצרי יופי וטיפוח ורצון להביא לישראל קופסא שתהיה בעלת מוצרים איכותיים עם שירות לקוחות ״כמו בחול״

ועכשיו לרגל ההשקה בין העושות לייק לעמוד הפייסבוק של קונספט בוקס תינתן קופסת קונספטבוקס מתנה- אז אל תשכחי להכנס, לעשות לייק ואולי לזכות.



ועכשיו אספר לכן מעט על הקופסא החודשית שהייתה בנושא חופשות ונסיעות וכללה:



1. תיק נסיעות
2. כיסוי עיניים לטיסה
3. קרם שיאה מוצק של maison du savon 
4. ״הקוסם״ של אמיקה 
5. צללית כפולה של devorah cosmetics 
6. שמן לעור מסביב לציפורנים של avoplex
7. בושם מוקטן של מיו מיו לנסיעות
8. מיני מקרון לאכסון של תכשיט 





ניתן להשיג באתר:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה