יום שני, 8 בפברואר 2016

משחקיית GAME ZONE בנתניה

בסופ"ש האחרון היה סוער למדי ובכל זאת לילדים לא ממש התחשק להישאר מתחת לשמיכה (כמוני למשל) ולכן חיפשנו מקום לצאת אליו אך הדרישות לא היו פשוטות: צריך מקום סגור (בכל זאת סוער), צריך מקום שיוכל להתאים לשלל גילאים מאחר והקטנציק שלנו בן 4 והגדולה כבר בת 17.5.

ישבתי וחשבתי ומיד מצאתי פתרון הולם לכולם!!! משחקיית ה-GAME ZONE השוכנת בקניון עיר ימים בנתניה, מדובר על משחקיה גדולה, עשירה באטרקציות וגם כעבור שלוש שעות במקום היה לי ממש קשה לגרד את החבר'ה שלי מהמקום.



אז ראשית במקום ישנם שלל משחקי מחשב לקטנים ולגדולים, סימולטורים, משחקי פרסים והכל בעזרת אסימונים ו/או כרטיסים חכמים (נוח יותר):



שולחנות משחק:


מעבר לכך מספר אטרקציות ייחודיות למקום:
מכוניות מתנגשות (היישר מארצות הברית)- זירת נסיעה מעוצבת, מוארת ומוזיקלית אשר מבטיחה חווית משחק כיפית במיוחד (מגיל חמש בלבד):



מיני באולינג -מתחם המיני באולינג מכיל מסלולים מקצועניים המרוצפים עם פרקט איכותי. כל עמדות הבאולינג המשוכללות מאובזרות בהתאם לתווי התקן העולמיים ומאפשרות משחק בקבוצות, בזוגות או לבד- בעיקר הקטן שבחבורה נהנה ולא רצה לזוז מהמקום, כיף אמיתי.


זירת קרב עם רובי לייזר - מתחם תלת מימד בסגנון אי הפיראטים יאפשר לכם לקחת חלק בזירת קרב עם רובי לייזר. הפעילו את הרובה בצורה פשוטה, הצטרפו לקבוצות של 4 שחקנים והעלו את הביצועים שלכם לפייסבוק. הפעילות מתאימה לילדים מגיל 5 ומעלה, החבר'ה שלי יכלו לבלות שעות ארוכות במתחם, כל כך נהנו מ"המלחמה" האחד נגד השני.

כפי שציינתי מעלה ביקרנו במקום במשך שלוש שעות ולאחריהם ממש היה לי קשה לגרור את החבר'ה שלי מהמקום, הם מבחינתם יכלו להמשיך עוד מספר שעות בשקט.

במקום יש גם באולינג מקצועי למעוניינים, קפיטריה עם נשנושים ו/או ארוחות , שתיה וארטיקים במחירים נוחים ופרט חשוב מאוד נוסף, יש חנייה חינם במקום ובשפע.

הבטחתי לילדים שלכאן עוד נחזור.

ועכשיו לרגל יום המשפחה מצרפת להנאתכם קופון 1+1 לאחד האטרקציות:

קניון עיר ימים 
רח' בני ברמן 2 פולג, נתניה 
טל: 09-7734477

שעות פתיחה סניף נתניה: 
ימים א' עד ה' מ- 15:00 עד 22:00 
ימים שישי ושבת מ- 10:00 עד 22:00 
בחופשת קיץ וחגים מ 10:00 עד 22:00 


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה