יום שבת, 20 בפברואר 2016

ערב נשים קסום עם עדי לוי

לא צריך חגיגה מיוחדת על מנת לקבץ מספר נשים לערב קסום ורגוע, אז בסמיכות ליום המשפחה/האם קיבצתי את כל אמהות הגן של בני, רגע אחרי ארוחת הערב והמרתון של היום יום הגענו לערב נשים מהנה, הדלת נסגרה ועימה מטלות היום יום , הכנו קפה, צלחת עוגות ויצאנו לדרך עם עדי לוי המקסימה.

עדי בחורה צעירה ומקסימה מלאת אנרגיה ושופעת חיוכים, סבלנות וסובלנות (כן לקבוצת נשים זקוקים להמון סבלנות עם הקשקשת שנוצרה) מטפלת בתטא הילינג וקינסיולוגיה חינוכית.

התחלנו בישיבה במעגל , הכרות קצרה (רובנו מלבד שם הילד של כל אחת מאיתנו פשוט לא הכרנו אחת את השניה לעומק), ואז יצאנו לדרך, את הערב ליווינו בקלפים טיפוליים ובעבודה דרך התת מודע, כל אחת מאיתנו גילתה דברים נסתרים ונשכחים שרובנו פשוט בוחרות להפנים ולא לדבר עליהם, ניסינו להתמודד עם הקשיים, נכון לחלקנו זה לא היה פשוט.

עדי לימדה אותנו ונתנה לנו כלים איך להעצים את הנשיות שבנו, איך להתמודד עם הקושי ולא לברוח ממנו.

לאחר כשלוש שעות "נאלצנו" להיפרד אולם הרגשנו כי עדיין לא מיצינו את הערב, כל כך נהננו, הייתה אווירה מיוחדת ברקע והמון אנרגיות טובות, התגובות לא איחרו להגיע וגם בימים שלאחרי הערב עדיין קיבלתי פידבקים חיוביים מאמהות הגן שגם לאחר מספר ימים הן עדיין חושבות על הנעשה בערב ועל השינויים אותן הן צריכות לעבור.

עדי מלווה בשינויים שאנשים רוצים לצור בחייהם כמו דילמות קשיים פחדים .לשחרר אמונות . עובדת גם על התחום הרגשי עם ילדים ומבוגרים כולל בעיות קשב וריכוז ,זכרון וחרדות. טיפול בכאב ומחלות.


אנחנו ממליצות בחום , אם אתן מחפשות ערב להעצמה נשית, ערב חוויתי וכיף, ערב עם המון תוכן הזמינו את עדי 
052-6283191.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה