יום שבת, 27 בפברואר 2016

אנד ג'וי- אל תתרמו להם תקנו מהם

אני חושבת שזה הפוסט שמצד אחד הכי קשה לי לכתוב כי מעורב כאן המון רגש ומאידך הכי מרגש ומשמח מאחר ויש בו נתינה ענקית וזכות גדולה.

סטודיו אנד ג'וי מבוסס כל כולו על קסם, יופי, איכות ונתינה מכל הלב אשר הוקם בראש העין  על ידי נדב עטיה בשנת 2007 וזאת מתוך נגיעה והתמודדות עם אנשים תשושי נפש.
נדב גדל לצד אב הלום קרב ממלחמת יום הכיפורים, החוויות הקשות והמשברים ליוו ומלווים אותו עד היום אולם למרות כל הקשיים חונך להגיע להשגיות, תמיד שאף להגיע קדימה והכי רחוק שיש.



את הסטודיו הקים לאחר סיור במפעל מוגן שהחזיר אותו לאותם ימים בהם ביקר את אביו בבית חולים לנפגעי נפש, אולם פרט אחד הוא לא ידע לפני אותו הסיור (והאמת? רובנו לא יודעים) ברוב המפעלים המוגנים האנשים שמועסקים מקבלים סכום סמלי בלבד על עבודתם , סכום של שקלים בודדים לשעת עבודה- במקומות שממש מפרגנים לעובדים יגיעו לסכום של כ-250-400 שקלים בחודש (עובדה מאוד מצערת).



נדב השקיע את כל כספו במיזם מתוך מטרה ברורה להעניק מקום מפרנס, מעצים ומכבד לאותם אנשים עם מוגבלויות, לדאוג לרווחתם ולא לרווח הפרטי שלו, על מנת שאותם האנשים המקסימים הללו ילכו בראש מורם ועם גאווה שהנה גם הם מצליחים להביא הביתה פרנסה ומשכורת מכובדת (כולל תנאים סוציאלים ופנסייה).




הסיסמא שמלווה את נדב מאז ועד היום "אל תתרמו לנו - קנו מאתנו",


בסטודיו הוכשרו כבר למעלה מ-120 אנשים עם מוגבלויות. אשר קיבלו הדרכה והכוונה באופן אישי, איך לעצב מתנות איכות ולשזור זרי פרחים, חלקם שליחים, חלקם טלפנים אשר מקבלים את השיחות שלנו, חלקם שוזרים וחלקם אורזים.



לבעלי ולי יש מקום בלב לאנשים אלו וזאת בעיקר בשל העובדה שחמי ז"ל סבל ממחלת המניה דיפרסיה אשר התפרצה לה פתאום ביום בהיר אחד באמצע החיים.
מאז ועד היום אני משתדלת לדאוג עד כמה שניתן , לחלחל לקהילה שאנשים אלו הם אנשים מקסימים ורגילים כמונו ועל כן צריך להתחשב ולהעניק להם.
מידי שנה ביום הנישואין שלנו בעלי שם לו למנהג להזמין לי זר מסטודיו אנד ג'וי, כך אנו מרגישים שותפים בהצלחתו של נדב ובהצלחתם של אנשים ברוכים אלו.
כך גם מתנות לחגים, משלוחי מנות ומתנות ליולדות, חברים כאן תמצאו שפע רחב של זרים, מתנות, משלוחי מנות והכל מעוצב ומשודרג בכלים דקורטיביים ובמארזים יפיפיים.




במתנות משולבים עיצוב מרשים, איכות מוקפדת, רעיונות מקוריים, גימור מושלם, ומעל הכל: אהבה, אכפתיות, תרומה לקהילה, מודעות לאחר, התחשבות וערבות הדדית - ערכים עליהם מושתת חברה בריאה ודינמית.

עובדי אנד ג'וי הם אנשים עם צרכים מיוחדים (חלקם עם פיגור שכלי קל, ליקויי ראיה, ליקויי שמיעה ועוד) המסורים ללא גבול. שילובם בסטודיו אנד ג´וי, תוך מיצוי הפוטנציאל האישי שלהם והשתכרותם בשכר הוגן, מעמיד אותם כחלק אינטגראלי מהחברה הישראלית ומאפשר להם לקיים חיים של כבוד ועצמאות (שלדעתי חלק חשוב מאוד בהחלמה ובהשתלבות לקהילה).



המסירות והאכפתיות של עובדי סטודיו אנד ג'וי הינה ההבטחה לאיכות המוצרים והתוצרת הסופית. סטודיו אנד ג'וי אינו נתמך על ידי גופים ציבוריים ואינו ניזון מתרומות. הכנסותינו היחידות הינן ממכירות המוצרים שעובדינו הנאמנים יוצרים באהבה ובדיוק לשם כך נדב קורא לנו ולכם לקנות מהם.

ועל כן חברים יקרים, זקוקים למתנות בחגים? למשלוחי מנות? למתנות ליולדות? הזמינו מאנד ג'וי ועזרו להם להתפרנס בכבוד ולהמשיך להתעצם- אנחנו כבר בחרנו והזמנו משלוחי מנות.




בחזונו העסקי של נדב הוא שואף להרחיב את הפעילות למרכזים נוספים ברחבי הארץ ולאפשר לאנשים נוספים, המתמודדים עם מוגבלויות שונות, לממש את הפוטנציאל הטמון בהם, לרכוש מקצוע ולהשתכר שכר שעתי הוגן וכאחת שמכירה את הנושא מקרוב יכולה רק להתפלל שזה יקרה.

זאת הילה המקסימה שעובדת במקום וסיפרה לנו את סיפורה האישי, הילה למרות שכבר אמרתי לך אך אני גאה בך מאוד!!!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה