יום שבת, 20 בפברואר 2016

"מעדני מיקי" משיקה סדרת מוצרים חדשה בקטגוריית מעדני הדגים: סלטי דגים "בטעם של פעם"



"מעדני מיקי" משיקה סדרת מוצרים חדשה בקטגוריית מעדני הדגים:
סלטי דגים "בטעם של פעם" 




הרבה לא יודעים אבל אני גדלתי בבית אשכנזי אשר בילדותי הרגשתי כי הוא ממש דל במאכלים, באותם ימים כל מה שהיה לאכול בבית היה בגדר "לא טעים" ואף לעיתים הגיע לשלב ה"מגעיל"- אל דאגה הטעמים שלי מאז ועד היום השתנו מאוד. שנאתי את הבישולים של אימי (כן, עד היום היא לא מבשלת משהו משהו) ומבחינתי ארוחת צהריים "גורמה" הייתה דג מלוח, ירקות ולחם טרי וכשממש התפנקתי זה היה ציפס ושניצל.
אלו היו הימים ההם, מאז כאמור המבחר שלי והטעם האיכותי עלה מספר שלבים והיום גם בארוחת הערב לעיתים משדרגת עם דגים מלוחים וסלטי דגים.

מעדני מיקי משיקה סדרת מוצרים חדשה בתחום מעדני הדגים- סלטי דגים בטעם של פעם ולרגל המאורע המעדנים הגיעו אלינו לבדיקה אישית, בסדרה קיימים:מעדן צרפתי טרמה, הרינג ברוטב חרדל דיז'ון, רמולדה, סלט רוסי ומעדן דגים מסורתי • ישווקו באריזות 250 גרם ובכשרות מהדרין.



כל הסלטים היו טעימים מאוד ואף עברו את מבחן הילדים.
סלט רוסי- מעדן טונה ותפוחי אדמה- לטעם זה הכי פחות התחברנו, תפוחי האדמה דומיננטים מאוד.


רמולדה- הרינג ברוטב מיונז- זהו הסלט אשר זכה במקום ראשון במבחן הטעימה המשפחתי, סלט זה אכן בטעם של פעם, אכלתי אותו המון בילדותי.


מעדן דגים מסורתי- גם הוא נזלל בהנאה מרובה.


חברת "מעדני מיקי" משיקה סדרת מוצרים חדשה בקטגוריית מעדני הדגים, אשר תכלול חמישה סלטי דגים משובחים: מעדן צרפתי טרמה, הרינג ברוטב חרדל דיז'ון, רמולדה, סלט רוסי ומעדן דגים מסורתי, אשר ישווקו תחת הסלוגן "בטעם של פעם". לדברי רוני ארביב, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב"מעדני מיקי", סדרת מעדני הדגים פותחה לאור התגברות הביקושים בקטגוריה ומתוך רצון להעניק ללקוחות החברה יכולת להעשיר את המגוון והחוויה בתחום הסלטים ומעדני הדגים. 

"מעדני מיקי", הפועלת מזה 75 שנה בתחום הסלטים, מובילה בישראל את תחום הדגים המעושנים וסלטי הדגים, ופעלה ביחד עם אנשי קולינריה וטכנולוגי מזון על מנת לשוות למעדנים החדשים "טעם של פעם" שיזכיר גם לישראלים וגם לאוכלוסייה שהגיעה לישראל בשנים האחרונות, את טעמי בית אבא ואמא ואפילו את בית סבא וסבתא. 

סדרת המעדנים החדשה תכלול כאמור חמישה סוגים של סלטים: סלט הדגל החדש הוא "מעדן טרמה" אשר מקורו בצרפת והוא מבוסס על ביצי דגים של דגי קוד. סלט זה מוגש במסעדות יוקרה ובמעדניות בצרפת, ו"מעדני מיקי" פיתחה אותו לדרישת עולים ותיירים מצרפת ולקוחות נוספים, כמו בתי מלון ומסעדות. 

סלטים נוספים שיושקו בסדרת מעדני הדגים הנם: הרינג ברוטב חרדל דיז'ון - שילוב מפתיע ויצירתי של דג ההרינג המסורתי עם נגיעות של חרדל דיז'ון מעולה, רמולדה - הסלט הוותיק והמוכר מפעם בשילוב של רוטב מיונז ייחודי מופחת שומן ובתוספת נגיעות בצל, היוצרים יחד טעמים נוסטלגיים, סלט רוסי - סלט תפו"א הרוסי המסורתי בתוספת רצועות מעדן טונה, המעניק ארומה וטעמים של המטבח המזרח אירופאי. מעדן דגים מסורת - חזרה לטעמים של פעם, שילוב בין מתכון עדכני לזה של פעם. הירקות הקלאסיים של המטבח מימי הקמת מעדני מיקי כמו גזר, מלפפון חמוץ ושמיר מורגשים היטב בכל נגיסה מהמעדן ומחזיר אותנו שנים לאחור. 


מחיר מומלץ לצרכן: בין 13.90 ל- 14.90 ₪ לאריזת 250 גרם. 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה