יום רביעי, 17 בפברואר 2016

גן סיפור הרצליה



כאשר מבקשים ממני המלצה על בית קפה איכותי המציע ארוחות מפנקות וטעימות במיוחד אני מיד מציעה את "גן סיפור" השוכן בחולון.

ממש לאחרונה נולד אח קטן למסעדה ובהרצליה הוקם סניף נוסף.

הסניף שוכן בפארק הרצליה (למול קניון שבעת הכוכבים), במקום שפע חניה (שימו לב החנייה בתשלום עד השעה 24.00- לתושבי הרצליה בחינם).


ביום חמישי האחרון רגע לפני שבת יצאנו אני והזוגי לדייט כיפי ומהנה במיוחד, בשעות הערב המקום הופך לרומנטי, היה זהו ערב קריר אך בפנים חמים ונעים.

גן סיפור מעוצב בצורה יוצאת מהכלל, היוצרת שייכות מלאה לסביבה הקסומה של הפארק. המבנה האדריכלי משלב בתוכו חומרים שקיימים בפארק. מעטפת של לוחות מעץ אורן עוטפות את המבנה מבחוץ. אותו העץ גם משמש ליצירת מחיצות בתוך מבנה המסעדה. מבין הקירות ניתן להבחין בשלל צמחים, וכך נוצרת התחושה כאילו הפארק חודר אל תוך המבנה. התקרה הצפה מוארת בתאורה נסתרת, ששופכת אור גם על קירות העץ, ויוצרת אווירה חמימה ומזמינה. ריצוף האבן בשני גדלים נראה כמו ריצוף חוץ, שכמותו פוגשים בפארק.


החלל של המסעדה מעוצב בגופי תאורה בצורת בוקה פרחים פורח, ועציצים מרחפים, שמשולבים ברשת ברזל, מפרידים את החללים השונים באזורי הישיבה. מניפת הצבעים החמימה שמאפיינת את העיצוב הכללי, משווה למקום מראה דומיננטי, חם ומזמין.

התחלנו עם מנות פתיחה מדהימות, כל אחת הייתה טובה מקודמתה:



ארטישוקים צרובים- בשמן זית ושום על פולנטה גבינות- אחת המנות שאני הכי אוהבת זו הארטישוקים הצרובים, כאן שילוב הפולנטה גבינות הקפיצה את המנה פלאים, הארטישוקים מתובלים בעדינות ובמתינות , הפולנטה רכה וטעימה משולבת בגבינות משובחות- אל תוותרו.



כרובית בציפוי פריך על ציפס בטטה ואיולי רוקט- תשכחו מכל מה שאתם מכירים , כאן מדובר על כדורי כרובית ממולאים בגבינות ומטוגנים, מנה מעולה מעולה, שילוב סלט קליל ופרשי לצידם וציפס בטטה- מנה מנצחת.





מיקס פטריות -מיקס פטריות מוקפצות, קוביות פטה בפסטו, קונפי שום, עגבניות שרי במלח גס, עלי בזיליקום טריים , 2 רצועות פוקצ'ות חמימות- גם כאן המנה מדהימה, מנה חמימה (זהירות לא לגעת במחבת הרותחת) של פיטריות וירקות בשילוב קוביות גבינה – פתיחה מצויינת לארוחה נפלאה.




למנות עיקריות הזמנו:

סלט קיסר- חסה אייסברג ברוטב קיסר, קוביות פוקצ'ה חמימות, קוביות פטה ופסטו, קשיו קלוי, חמוציות, וביצה קשה, פרמז'ן – בסניף חולון ביקרנו בפעם הראשונה לפני כשנה וחצי מאז ועד היום כל ביקור מחייב את לקיחת הסלט, כאן הסלט הזה הכי טעים שאכלתי מעודי, שילוב הטעמים, דיוק במינון הרוטב יוצרים סלט מושלם.



טורטליני גבינות ברוטב שמנת עדינה בליווי שקדים קלויים וסילאן, מנה חלומית, הטורטליני טריים, עשויים במקום, המילוי משלב את כל הגבינות שאני אוהבת והרוטב עדין מאוד אשר לא מאפיל על הטעמים הנפלאים, בליוי גבינת קממבר- אוי, עכשיו בעת כתיבת שורות אלו כל כך מתחשק לי לנגוס במנה.



קינחנו בעוגת גבינה אפויה בציפוי מוס גבינה, רוטב תות שדה, בעיטור דובדבני אמרנה- קינוח קליל לארוחה מושלמת.



המלצה חמה, הזמינו מקומות!

בן ציון מיכאלי 20 , פארק הרצליה, הרצליה


053-9387603

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה