יום רביעי, 10 בפברואר 2016

האגיס החיתול הטוב ביותר עבורינו

לא אחת אני רואה שאלות של אמהות איזה חיתול הוא הטוב ביותר, כאמא לארבעה נסיכים אני יכולה להעיד חד וחלק אצלינו החיתול המוביל הינו האגיס.

שלא תטעו, ניסיתי כל השנים גם חיתולים אחרים, בעיקר בעקבות המלצות כאלו ואחרות, ועם ביתי הבכורה בשל העלות המטורפת של החיתולים (לפני 17 שנים מחיר חבילת חיתולים עמדה על כמעט 100 שקלים).

אז כן, ניסיתי הכל- פמפרס, לייף, טיטולים- אף אחד מהם לא התאים לילדינו, הבנים קמו רטובים במיוחד וארבעתם סבלו מאדמומיות ותפרחת חיתולים מטורפת (אולי בשל העובדה שהם סובלים מאסטמה של העור- אין לי מושג מדוע- אולם עם האגיס זה לא קרה).

כושר הספיגה של האגיס לדעתי הגבוה ביותר, הנסיך בן הארבע עדיין לא גמול בלילה וכל הערב שותה ושותה כך יוצא שבלילה הוא עושה פיפי בכמויות אדירות ועדיין החיתול סופג וסופג וסופג...

כיום אנו משתמשים בהאגיס פרידום דיי אשר ממש לאחרונה השיקו מידה נוספת- מידה 6, המיועדת למשקל 16-24 ק"ג (הנסיך שלי שוקל רק 15 ק"ג אולם אני אוהבת שהחיתול משוחרר ולא מציק והדוק):


החיתול מעניק הגנה מתקדמת לעור התינוק, בעל טכנולוגיית ספיגה Quick Dry - טכנולוגיה חדשנית המאפשרת קליטה מהירה של הנוזלים והרחקתם מגוף התינוק.
גזרת החיתול ייחודית, דקה יותר, המותאמת לגוף התינוק.
שכבה רכה במיוחד המסייעת בהגנה על עורו העדין של התינוק.
מותנית אחורית רכה וגמישה במיוחד להתאמה מיטבית לגוף התינוק.




לאחרונה אף האגיס השיקו את החיתול החדש - Extra Care- 



חיתול רך ונושם המעניק לעורו של תינוקכם הגנה מושלמת ועוטף אותו ב-Extra אווריריות, Extra רכות ו-Extra אהבה.
עכשיו יותר מתמיד אתם יכולים להיות בטוחים שהתינוק שלכם מוגן ועטוף ברכות בכל רגע של היום.
עם האגיס תוכלו להעניק לתינוקכם Extra Care כל יום מחדש.




בגן של הנסיך הקטן רוב ההורים טריים ולא תמיד יודעים איך להתמודד עם החורף, הסירבול, המחלות והתרופות על כן אחת ליומיים לערך אני מקבלת טלפון מאמא אובדת עצות, מה לעשות עם צינון? איך לשמור שלא יתקררו? האם הוא שם מעיל? כפפות? לשלוח מטריה? מגפיים? ועוד ועוד ועוד שאלות.

אז ריכזתי גם עבורכם מספר עצות מועילות לימי החורף:

ראשית הלבישו את ילדיכם בבגדים נוחים ולא צמודים מידי, הם צריכים לנוע בחופשיות ובנוחות, אני באופן אישי מלבישה את הנסיך עם 2 גופיות (אני מדברת על ימים ממש קרים), וחליפת פוטר במידה אחת גדולה יותר מהמקור על מנת שיוכל לנוע בחופשיות.
בלילה הפיגמה לעיתים גדולה עוד יותר וזאת גם הסיבה שאני משתמשת בחיתולים גדולים יותר.


כאשר מדובר בתינוק קטן בן מספר חודשים מאחר ומדובר בתינוק בעל מערכת חיסונית חלשה הימנעו מיציאה למקומות הומי אדם, הרחיקו מילדים חולים.

מומלץ לאוורר את הבית כל הזמן. אפשר לחמם חדר אחד שבו ימצא התינוק, אבל לאוור את שאר החדרים כל יום, בתחלופה. כך שלא יישאר בבית חדר שלא אוורר.

23 מעלות בחדר: לשמור על טמפרטורה של 23 מעלות בחדר שבו נמצא התינוק. רצוי לעשות זאת בעזרת מדחום קיר.

אני בעד לצאת ולטייל עם הזאטוטים אך בימי החורף הקרים במיוחד ממעטת לעשות זאת וזאת על מנת לשמור עליהם מפני מחלות.

אז חורף נעים ונטולת מחלות!!!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה