יום שבת, 20 בפברואר 2016

סרום Alluring Serum מבית כריסטינה

על חברת כריסטינה שמעתן? מודה ומתוודה למרות שהחברה קיימת בפתח תקווה כבר זמן מה לא הכרתי אותה עד היום, אז מיהי כריסטינה?

מאז 1982 מפתחת חברת כריסטינה מוצרים ייחודיים לטיפוח העור, שמעניקים לעור מראה בריא וצעיר יותר. הודות למרכיבים רבי-עוצמה וטכנולוגיות מתקדמות מצליחה כריסטינה לספק לקוסמטיקאיות המקצועיות יותר מ-300 מוצרים מושלמים למגוון רחב של בעיות עור, מהקלות ועד לחמורות ביותר. מחויבותה של כריסטינה להמשיך במחקר ופיתוח על מנת להפיק מוצרים מתקדמים, מעמידה אותה בין החברות המובילות בתעשיית טיפוח העור, ויחד עם זאת היא ממשיכה לפתח ללא לאות פתרונות חדשים ומשופרים לטיפוח העור.

סיפורה של כריסטינה צמח מתוך החזון של קוסמטיקאית. במהלך ניסיונה האישי רב-השנים שמה כריסטינה זהבי לב לכך שיש צורך אמיתי במוצרים שנותנים פתרונות כוללניים לבעיות עור מבלי לסכן את בריאותו. לצורך זה בנתה כריסטינה תחילה עסק משפחתי קטן מתוך רצון לשפר את האיכות של היצע המוצרים המקצועיים לטיפוח העור, לשימוש הן במכון היופי והן בבית.
עכשיו חברת כריסטינה היא חברה בינלאומית בעלת מעבדות למחקר ופיתוח ויכולת ייצור מלאה. וכריסטינה ממשיכה לבנות קווי ייצור שמשיגים תוצאות אמיתיות. השילוב של מחקר מדעי חלוצי וחזון אישי הביא לכך שכריסטינה יוצרת מוצרים ייחודיים המרפאים את העור בעדינות, מגנים עליו ומכבדים את האיזון העדין שלו.

לאחרונה קיבלתי להתנסות אישית  את סרום Alluring Serum – של חברת הקוסמטיקה הבינלאומית 'כריסטינה' מסדרת New BioPhyto המבוססת על פיתוחים מדעיים אשר נועדו לתת פתרונות מותאמים אישית למגוון רחב של מצבי עור.

מהיום כבר לא צריך ללכת לקוסמטיקאית על מנת לטפל היטב ויסודי בעור הפנים, טיפול יומיומי יעניק לפנינו זוהר ורעננות.




Alluring Serum – סרום בעל נוסחה ייחודית העוזר למנוע תהליכי חמצון תאי העור. מעניק לעור חיוניות, גוון אחיד וזוהר, משפר את גמישות העור ומעודד את התחדשות התאים.

מחיר: 236 ₪ ל-30 מ"ל.


סדרת New BioPhyto הינה נקודת המפגש המושלמת, בה הטבע והמדע מתאחדים על מנת ליצור מוצרים עם איכויות ייחודיות ותוצאות מצוינות במאבק המתמשך כנגד פגמי העור. הטיפול בסדרה הינו מקצועי וביו-אקטיבי ומשלב את תכונותיו היעילות של תמציות עשבי וצמחי מרפא עם קדמת המדע והטכנולוגיה במטרה למנוע, להפחית ולעכב את נזקי העור ועידו התחדשות תאים למראה עור בריא וזוהר. 

הסדרה מכילה: Za'atar Complex – "האנטיביוטיקה של הטבע"


חברת "כריסטינה" ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות ברחבי הארץ לבירור בטלפון 1800-816-816


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה