יום שבת, 12 בדצמבר 2015

לינה כפרית בקיבוץ ענבר

את סופ"ש האחרון בילינו בקיבוץ ענבר (הקיבוץ הקטן בארץ) אשר שוכן בלב הגליל, בנוף הררי וירוק, מיקום מרכזי שאפשר לנו גישה נוחה ומהירה למגוון מקומות בילוי, מקום שקט וקסום, עם אנשים מקסימים המסבירים פנים.









בקיבוץ ישנם  18 חדרי אירוח ממוזגים הכוללים מקלחת, שירותים ופינת קפה. כל חדר יכול להתאים לזוג עם שניים או שלושה ילדים. כל שישה חדרים במבנה נפרד כשלכל חדר כניסה נפרדת. לכל מבנה דשא עם פינות ישיבה ומנגלים. חיבור אלחוטי לאינטרנט חופשי בכל החדרים!!!

אנחנו לנו במבנה ובו שני חדרי שינה- האחד לשלושת הילדים והשני לנו המבוגרים, בין החדרים הפריד מטבחון מאובזר שכלל: מקרר, תנור, מיקרוגל, פינת קפה וכלי אוכל.











תתפלאו (גם אנחנו די הופתענו) אבל בחדרים אין טלוויזיה, בתחילה די התבאסנו, בכל זאת לא נראה את הגמר של בית ספר למוזיקה, אולם עד מהרה הבנו את הרעיון שמאחורי הבחירה, בזכות העובדה שלא הייתה לנו טלוויזיה בחדר נהננו מאוד מזמן איכות אמיתי עם הילדים , בזמן שלא טיילנו והיינו בחדר ניצלנו לזמן משותף של משחקי קופסא, מסיק זיתים במקום, חידונים, שעשועים והמון חיבוקים וכיף.

האירוח בענבר כולל ארוחת בוקר כפרית מפנקת המוגשת בחדר האוכל הביתי של הקבוץ ארוחת הבוקר כוללת: סלט ירקות, מבחר ירקות חתוכים, מבחר סוגי גבינות, חביתות (אשר הוגשו גם בשבת), לחם חי ולחמניות חמות, ריבות וזיתים תוצרת בית, פנקייק, יוגורט וקורנפלקס, מיץ פריגת ושתייה חמה, ועוד – בקיצור, כל מה שצריך בשביל ארוחת בוקר טובה ומפנקת.

breakfast buffet


אנחנו בחרנו לטייל יום אחד בסבא חביב (הפוסט בקרוב) וביום השני במוזיאון הפתוח בתפן (גם הפוסט הנ"ל בקרוב), אולם בשל המיקום המרכזי של הקיבוץ ניתן להנות ממבחר רחב של טיולים, להלן מספר רעיונות:

מגוון מסלולי טיול ברגל, באופניים וברכב שטח.

מענבר וסביב ענבר ניתן לקיים מגוון של מסלולי הליכה ברגל, למי שלא רוצה לנסוע בשבת או למי שרוצה סתם להיפרד מהרכב ליום יומיים:

ענבר – עין כמונים: הליכה של כשעה בכל כיוון, בדרך מטעים נוחה למול הנופים של הגליל המזרחי והעליון שניתן לשלב בה ארוחת גבינות טובה.
ענבר – הר לבנים: טיול קצר כחצי שעה בכל כיוון לראש הר המשקיף על הכנרת, מע'ר והגליל התחתון.
ענבר – מורדות הר חזון: טיול של כשעה לכל כיוון לתוך יער אורנים המשולב בחורש טבעי.
ענבר – קברי צדיקים – ענבר: טיול מעגלי של כשעתיים לקברי רבי אלעזר בן יעקב ורבי חלפתא ובניו.
ענבר – נחל צלמון: טיול רגלי למיטבי לכת לנחל הזורם כל השנה. הליכה של כשעתיים לכל כיוון. אפשר לשלב חזרה ברכב.
מפלי פרוד – ענבר: טיול לאורך נחל צלמון עליון ממפלי פרוד, קבר רבי אלעזר בן יעקב, עוקף כפר חנניה. כשלוש שעות בכיוון אחד. דורש הקפצה ברכב לתחילת המסלול. מומלץ באביב כשהנחל זורם.

המחירים מאוד נוחים ומפתיעים, אנחנו עוד נחזור לכאן בשמחה בקרוב , הצטרפו גם אתם לקהל המבקרים, הנאה מרובה ויחס אישי מובטח לכל אחד ואחת מכן.



טלפון להזמנות אירוח, סדנא, טיפול או כל שאלה 046987302.

דוא"ל לכל נושא או שאלות inbar@inbar.co.il




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה