יום חמישי, 10 בספטמבר 2015

מסעדת סילו - קפיצה קטנה לאיטליה



ממש לאחרונה נפתחה לה מסעדת סילו הממוקמת במתחם "לה פארק" שבפארק פרס בחולון. מתחם פסטורלי המציע אפשרויות רבות לבילוי משפחתי כמו מגרשי ספורט, מגוון בתי אוכל ומתחם הופעות (לצד פארק ימית 2000 ומוזיאון הילדים שפועלים בסמוך).





המסעדה מכבדת ומציעה מגוון רחב של הפעלות ופעילות לילדים, החל ממתקנים לתעסוקה בזמן האוכל, כלה בדפי צביעה והקינוח הכנת מאפים בטאבון המסעדה (מודה, זה אחד הדברים שכבש אותי עוד לפני שנכנסתי למקום).




המסעדה מציעה מטבח עשיר ומגוון הכולל מבחר מנות, כולן עשויות מחומרי גלם מקומיים, ביניהן מנות בשר שונות, פסטות, ואף פיצות ומאפים טריים הנעשים במקום. 



במסעדה אף ניתן לרכוש מגוון מוצרי מעדנייה איכותיים כגון זיתים, טחינה שמית, שמן זית ועוד. 


האווירה ב"סילו" צבעונית ועליזה, המטבח מציג את העושר הקולינארי של המטבח האיטלקי- ים תיכוני. האווירה הים תיכונית במסעדה מורגשת היטב גם בזכות עיצוב המקום, הכולל בין היתר, עמדות שוק המשמשות להדגמה וטעימות, שולחנות עץ רחבים אשר שמשו במקור כתופים של חברת החשמל, וכלי אמייל מיוחדים.





בלב המסעדה מוצב טאבון עצים מיוחד, בעל בסיס מסתובב אשר יובא מאיטליה, והוא משמש להכנת פיצות ומאפים טריים אשר כולם נעשים במקום, במסעדה אף צוות קונדיטורים המספק מגוון קינוחים טריים תוצרת בית.


אז אחרי שהתאוששנו מהמקום המדהים, מהעיצוב הססגוני ומהאווירה הקסומה יצאנו לדרך עם מבחר קוקטלים טעימים להפליא אשר נעשים ע"י צוות הברמנים המקצועיים והאדיבים:


קוקטייל טלמימור- שילוב מיוחד של טעמים מתוקים וחמוצים, על בסיס וודקה לימון, ליקר אשכולית אדומה וזילוף פסיפלורה ותפוז:


מתחת לאפס - קוקטייל טרופי על בסיס רום, מליבו, עם נגיעות וניל וסגירה באננס קיצי- קוקטייל מדהים ששתיתי מספר פעמים בהנאה מרובה:


אחרי ששתינו, שמענו מעט על המסעדה יצאנו לדרך ארוכה של הכרת תפריט המסעדה, לפני שאתחיל אספר לכם שהמטעמים פשוט נפלאים, כל המנות היו נפלאות וטובות האחת יותר מקודמתה, יש מנות שגם היום אחרי שבועיים של ביקור במסעדה הטעם עדיין בפה ואין לי כל ספק כי לכאן נחזור עוד רבות.

אז שנתחיל?

פוקצת הבית עם מטבלים- הפוקצה נעשית במקום , בטאבון ומוגשת לשולחן חמה, פריכה וטעימה:




קובנייה דג- קוביות בס בלימון, בצל אדום, צ'ילי בזיליקום אדום, בורגול, סלסת מנגו ופניני בלסמי- מנה מצויינת, שילוב הטעמים יוצרים טוויסט מקפיץ בפה:



צלחת שרקוטרי- פרוסות דקות של בשר, ברזאולנה, רוסטביף/ עגל, סלט של פסטה ריזו בפסטו, סלט כרוב לבן ומלפפון חמוץ, רוטב טונה, חרדל דיז'ון ופרוסות לחם מחמצת בגריל- לא טעמתי את המנה הזו אך שותפינו לשולחן בהחלט התמוגגו ממנה:



אפסרגוס בגריל- פולנטה רכה, עלי בריק ממולאים במוצרלה ופסטו עם רוטב ארבע גבינות- מנה מצויינת, הפולנטה נפלאה ועלי הבריק ממולאים בתערובת מיוחדת:


שני ארנציני- ״עוגת״ ריזוטו פטריות אפויה וספירת יוגורט. ארנצ׳יני פסטו, עגבניות מיובשות ומוצרלה קלאסי, חמאת עגבניות, סלט ירוקים וכרובית לימונית- למנה זו פחות התחברתי :


פטה כבד עוף- צנצנת של פטה כבד עוף. תפוח עץ במילוי אגוזים מסוכרים ופסטו, פסטייה של שוק אווז ופירות מיובשים, רוטב חזרת לבנה וסלסה שלמלפפון חמוץ- צלחת של "כל טוב" מעט מכל דבר יוצרים עונג מושלם אחד גדול:


סלט עגבניות - מיקס שרי, קוביות עגבנייה, בצל אדום, צנוברים, בזיליקום, כוסברה, בצל ירוק, חסה, מוצרלה בפאלו, עגבנייה קונפי וטחינת יוגורט (פיקנטי)- סלט מרענן , קליל וטעיםםםםםםםםם:


אחרי התאוששות קלה עברנו למבחר פיצות נפלאות, בעלות בצק קריספי ודקיק, שילוב של רטבים איכותיים מחומרי גלם ברמה גבוהה, כל אחת הייתה טובה מקודמתה אך פיצת הפונגי הייתה חלומיתתתתת, יכולתי לסיים את המגש לבד בלי להרגיש- פיצת פונג- פטריות חורש מוקפצות, קרם גבינה, ארוגולה, פרמז׳ן ובצל מקורמל:



לחמגון עוף- עגבניות, עלי רוקט, בצל אדום, צנוניות, ליבת חציל על האש וחתימה של טחינה:


סקמורצ'ה- מוצרלה מעושנת, פלפלים קלויים, זיתי קלמטה ותרד מאודה- לא יצא לי לטעום מהפיצה הזאת אך בטוחה שכמו אחיותיה גם היא הייתה מעולה:



בשלב זה אתם בוודאי מניחים שכבר לא יכולנו לנשום אך המנות עדיין המשיכו לזרום לשולחן והיה ממש קשה שלא לאכול מהן, הן היו פשוט מדהימות.

אנטריקוט מינוט- פרוסות דקות של אנטריקוט בגריל, רוטב צ'ימיצ'ורי, ירקות שורש וסלט ירוק - פרוסות דקות של עונג, הבשר היה נימוח, עשוי במידת העשייה המדוייקת וטעים להפליא:


קילשון סופלקי פרגית- ירקות שורש צלויים, סלט של מלפפונים וסלרי, שרש סלרי ויוגורט פיסטוק - את המנה הזו לא טעמתי אך שותפי לשולחן ממש אהבו:



האוכל נפלא ובשלב זה כבר רובנו פתחו כפתור במכנסיים אך כידוע לקינוחים ישנה קיבה נפרדת ולאחר מנוחה קצרה עברנו לדגום את הקינוחים המדהימים שיש למסעדה להציע:

קנולי מלבי חלומי- קנולי בוטנים ממולאים במלבי, קולי פירות יער וגלידת פיסטוק- לא אכביר במילים, המנה פשוט מדהימה:


קינוחי ילדות- מגש של אושר- שוקולד על מקל, פחזנית עם גלידת וניל ורוטב שוקולד, מרשמלו, מילקי שוקולד, קרמבו ועוד- אין לי כל ספק כי מנה זו מתאימה בהחלט לילדים ולמבוגרים שביננו:


עוגת גבינה חלומית- אפויה עם בצק קרמל מוגשת עם תבשיל נקטרינות והל- אחת עוגות הגבינה הכי טובות שאכלתי :


מוס שוקולד והפתעות- לצערי בשלב הזה כבר הפסקתי, לא הצלחתי לטעום מהמנה שנראית נפלא:


נמסיס שוקולד- עוגת שוקולד רכה עם שנטי קרמל מלוח וקרם מסקרפונה- גם ממנה זו כבר לא הצלחתי לטעום:



ממליצה בחום על המסעדה, אין לי כלל ספק כי לכאן נחזור עוד רבות.

סילו, חולון, 03-5733315







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה