יום שבת, 13 ביוני 2015

בא לשכונה בחור חדש- "המסעדה" בראשון לציון





השבוע הוזמנו לאירוע השקתה של "המסעדה" השוכנת ברחוב סחרוב 22 בראשון לציון, כשקיבלתי את ההזמנה חשבתי לעצמי, אוקי, מנות בעלות כוללת של עד שלושים שקלים, בטוח יש כאן "קאצ", בטוח הן קטנות, פחות טעימות או עם חומרי גלם ברמה נמוכה.

האמת? הופתעתי בענק!!




"המסעדה" היא היוזמה הקולינארית החדשה של המסעדן הוותיק, אמיר בן שטרית. לאחר שהתחיל את דרכו המקצועית בניהול המסעדה פורצת הדרך, "השדרה", המשיך להוביל את הבשורה כשותף בהקמת רשת המסעדות "קינג ג'ורג'", יזם בן שטרית את קונספט "המסעדה", הדוגל בתפריט המציע מנות איכותיות ומגוונות, במחירים שווים לכל נפש- 30 ₪ למנה עיקרית.
ביחד עם השף שמוליק שחם יצרו תפריט מגוון ומפנק, בתמחור מאוד אטרקטיבי- מחיר כל המנות העיקריות הינו זהה, ועומד על 30 ₪.




המנות ב"מסעדה" מוגשות תוך הקפדה על הגשה ברמה גבוהה, ושימוש בחומרי גלם איכותיים.


 המסעדה עברה שיפוץ ומאוד יפה ואסתטית עם קווים נקיים די דומה לדיינר אמריקאי.















אז כפי שסיפרתי לכם הקונספט של המסעדה הינו שכל המנות בעלות של עד שלושים שקלים, רגע, אל תרימו גבה, היה לי כבר  ויכוח עם אחד הסועדים עימנו בשולחן.

בימים אלו בהם המגמה היא להקל על הצרכנים ולהפחית עלויות גם אמיר בא לקראת הצרכנים וטוען כי הוא דוגל ברעיון של "להרוויח פחות על מנה" אולם "להרוויח יותר לאורך זמן".
אז נכון, הוא יצטרך למכור יותר מנות על מנת להרוויח מה שמתחריו יוכלו לעשות בקלות אולם אין לנו כלל ספק כי המסעדה תהיה לאורך כל זמנה "מפוצצת" כמו שהייתה בערב ההשקה.

למנות ראשונות הגיעו לשולחננו מנות נפלאות כגון:

לחם הבית מוגש עם סלסה ביתית וטעימה:















קרפציו חציל- חציל בלאדי על מצע טחינה עם צנוניות, גרגירי חומוס, עגבניות, שמן זית ומלחם ים- מנה נפלאה, חגיגת טעמים וצבעים :













שיפודי חלומי- גבינת חלומי מטוגנת בציפוי פנקו- מנה פשוטה, לא יומרנית אך טעימה מאוד:















פטה כבד- מוגש עם צנימים וריבת בצל- את המנה הזו כאן מכינים אחרת עם שילוב טעמים שלא כל מטבח מכיר ועל כן הפטה נימוח בפה ועדין בטעמו, שילוב הצנימים עם ריבת הבצל הביתית יוצרים מנה חלומית:
















סלק צלוי- פרוסות סלק עם כרובית, גבינת פטה, עגבניות מיובשות, סירופ רוזמרין, זיתים, שאטה ובצל ירוק - מנה מרעננת , צבעונית , קלילה וטעימה מאוד:















עלי גפן מוגשים על מצע של ציזיקי יווני- מנה טעימה, כל כך אהבתי את המנה שביקשתי תוספת, מנה קלילה, שילוב הציזיקי יוצרים ארומה נפלאה, מרעננת, מצד אחד חמימה ומצד שני הציזיקי קר- לא לוותר:















הום פרייז- קוביות תפו"א מוקפצות ברוטב צילי מתוק, בצל ירוק ושומשום- טעים:






\







קרפציו בקר - עם שמן זית, מלח ים, צלפים, שעועית, עלי רוקט, בצל ירוק, סלסה שרי ופרמזן, אנחנו מאוד אוהבים להזמין קרפציו ומזמינים בהמון מסעדות כך שברגע הראשוני שהמנה הגיע לא ממש חשבתי שהיא תהיה כל כך מוצלחת והופתענו בענק, מנה נפלאה עם דגש על שילוב טעמים ושימוש בחומרי גלם נפלאים, ממליצה בחום:















סלט השוק- עשיר בירקות טריים ושורשים, סלק, שרי, פלפלים, קולורבי, צנוניות, מלפפון, זיתי קלמטה, גבינת פוקרינו בתחמיץ שמן זית ולימון- נפלא ומרענן:















סלט יווני- קוביות גדולות של ירקות, בצל סגול, זיתי קלמטה, גבינה קפריסאית , אורגנו וכוסברה- גם סלט זה קליל, טעים ומרענן:















כרובית בשמן זית, טימין ורוזמרין, עם טחינה קוביות עגבניה וצילי, פנקו ופיטרוזליה- טעיםםםםםם, לא יומרני, עם הרבה פשטות וטעם:












בשל העובדה שבשלב הזה הייתי כבר די מפוצצת התלבטתי רבות על המנה העיקרית ואז נפלה ההכרעה - הזמנתי "שניצל", חשבתי לתומי יגיע שניצלון עם ציפס, נצליח לסיים הכל מהצלחת, אך ההפתעה לא איחרה להגיע, המנה ענקית וחלקתי אותה עם שותפי לשולחן:














 בהמלצתו של אמיר בעלי הקרניבור הזמין לעצמו כריך עם פרוסות רוסטביף על הפלנצה עם בצל בלחם מרוקאי, מרוח במיונז, צימיצורי עם חסה, עגבניה ומלפפון חמוץ, מוגש גם עם ציפס, בעלי בתחילה חשב לעצמו בוודאי יהיו נגיעות רוסטביף אך עד מהרה גילה כי הכריך מפוצץ בפרוסות רוסטביף טעימות:















בחרתי לחרוג ממנהגי ולהציג לפניכם את המנות העיקריות של שאר יושבי השולחן על מנת שתתרשמו מהמגוון, מהגודל ומהמבחר:
















המסעדה מתפרשת על פני 200 מ"ר, וכוללת 150 מקומות ישיבה, כולל בר. במהלך שעות היום, מתנגנת במקום מוזיקה נעימה ומודרנית ובערב לובש המקום אווירת בר צעירה ומרעננת.

תמחור התפריט הנוח, לצד המנות המגוונות והאיכותיות, מבטיחים כי כל סועד יוכל למצוא את המנה המתאימה לו, וייהנה מארוחה מפנקת במחיר משתלם במיוחד.

וכמובן שאי אפשר לסיים ארוחה ללא קינוח, אז גם כאן הופתענו כל הקינוחים המוצעים במסעדה הינם בעלות של עשרים שקלים בלבד, והטעם? חגיגה.

סופלה שוקולד חם מוגש עם גלידה - טעים, עשוי בדיוק כמו שסופלה צריך להיות, לאחרונה יצא לי לדגום סופלה שלה היו טעימים אך מנה זו הייתה מעולה:
















מלבי- אני קצת פחות אהבתי אבל אם הוא התחסל כל כך מהר זה אומר משהו נכון?















קרם בורלה איכותי וטעים מאוד:














עטייף- בצק ממולא באגוזים - טעים, מתוק ועשיר בטעמים- חם ומוגש עם גלידת וניל:













גלידת חלבה מוגשת עם שערות חלבה, לצערי לא טעמתי את המנה אך שמעתי שהיא מעולה:













גם בתחום האלכוהול תמצאו הפתעות: מגוון צייסרים רק בחמישה שקלים, בירה (גם קורונה) רק בעשרה שקלים, כוס למברוסקו ו/או קאווה גם רק בעשרה שקלים.

אנחנו נבקר כאן עוד רבות אין לי בכלל ספק, עם הילדים ו/או עם חברים , תבקרו כאן גם אתם הנאה מרובה מובטחת לכם.



המסעדה. סחרוב 22, ראשון לציון. 03-9613388. ראשון-שבת 12:00-00:00. לא כשר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה