יום שני, 25 במאי 2015

קפה גרג נצרת


בשבוע שעבר נסענו לחופשה זוגית רומנטית בנצרת,רגע לפני שהגענו למלון נכנסנו למתחם ה-BIG FASHION לקפה גרג להשביע את רעבוננו.



המקום מצד אחד גדול ומרווח ומצד שני אינטימי ונעים, האווירה במסעדה נעימה מאוד, היחס חם וביתי והאוכל טעים ומגוון.
התפריט עשיר ומגוון מאוד: כריכים, סלטים, ארוחות בוקר על כל סוגיהם, פסטות, בשרים, דגים ואפילו אוכל טבעוני, מבחר רחב של קינוחים וקפה איכותי (ניתן לרכוש גם קפה במשקל ומוצרים להכנת קפה מקצועי בבית).



כאן תמצאו מבחר פינות ישיבה בפנים ובחוץ.


למנה ראשונה הזמנו סלט חלומי - קוביות גבינת חלומי, אגוזי מלך ופטריות מוקפצים בפטרוזיליה, שום וטריאקי על מצע חסות, כרוב, עגבניות שרי, גזר ומלפפון. מתובל בויניגרט נענע עם תערובת גרעינים קלויים, סלט טרי, טעים ומרענן מאוד, להבדיל מהמון בתי קפה אחרים גבינת החלומי מגיעה בכמות נדיבה ועשירה מאוד:


הסלט מגיע עם לחם הבית (ישנן 3 אופציות: לחם קל, פוקאצה לבנה ופוקאצה חומה):


למנה עיקרית אני בחרתי רביולי גבינות-  רביולי ממולא בריקוטה, פרמז'ן ובזיליקום ברוטב שמנת פטריות- מנה מצויינת, עשירה מאוד:



בעלי לאחר לבטים והתייעצויות עם המלצר הזמין את מנת ההמבורגר- 220 גרם בשר אנגוס טחון גס, מונח על לחמניית המבורגר נימוחה, רוטב ראנץ' רויאל, חסה, עגבנייה, מלפפון חמוץ ובצל סגול. מוגש בליווי ערימה של צ'יפס דק - החלטה שהתבררה כמצויינת- ההמבורגר איכותי וטעים מאוד, עסיסי וצלוי במידת העשייה המדוייקת:


את הארוחה ליווני בסנגריטה- יין אדום, תפוזים, פסיפלורה וקרח גרוס- מרענן וטעים מאוד:


קינחנו בעוגת גבינה ופירורים , קרה וטעימה:



קפה גרג נוסד בשנת 1994 בתור בר- קפה, ששם לעצמו מטרה אחת פשוטה – להפנים בתודעה של הקהל החיפאי מהו קפה איכותי. עם השנים, נוצר הרצון להפיץ את הבשורה בכל הארץ, וכך הפך בית הקפה הקטן לסיפור הצלחה ייחודי מאוד - רשת גרג מונה כיום כ-90 סניפים ברחבי הארץ- מצפון ועד דרום ומציעה בכל סניף וסניף קפה מעולה הנטחן מהפולים האיכותיים ביותר בעולם, אווירה נעימה המשלבת תחושה ביתית עם שירות מקצועי, ותפריט עשיר מאוד שבמרכזו ארוחת בוקר מאוד מאוד מאוד טעימה. הרשת ממשיכה לגדול ולהתפתח כל הזמן - סניפים רבים עתידים להיפתח בתקופה הקרובה במיקומים מרכזיים ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה